SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 5 Januari 2011

Best Follower Award Dari Cik Yana :D

Hari apentah bukak2 blog tengok kat shoubox ade komen dari Cik Yana bagitau ade tag untuk aku, ape lagi berdesuppp la aku pegi kat blog die. Yang buat aku lagi terharu Cik Yana ni bagi jugak award ni kat aku walaupun aku bukan followers blog die alololo suwiiittt okey die. Juz aku komen kat entri die jer, vavavavavava sangat teruja okeh huhuhu.



 
Ucapan anda:

Coz Of la aku nak ucapkan sekapal terima kasih yang tak terhingga kat Cik Yana sebab sudi tag aku dan bagi award nih, oh terharu *sob sob sob sreeeeeettt sreeeeetttttttt* :P. Owner award ni kalau tak silap pakcikim


Berikan 4 ciri gurl/boy idaman untk dijadikan wife/husband:

Oh boy idaman aku dah selamat dah jadi laki aku okeh hihihi, ciri idaman biarlah aku jer yang tau okeh dah selamat dah pun huhuhuhu, bukan ape kalau aku bagitau jugak kang ade pulak yang submit form  nanti wakakakakaaa kasi pangggggg sikit ade hati tuh :P. Hehehe I Love U Shoooo Much Papairfan hikhikhikhik.


Berikan satu tips untuk kekalkan relationship korang dgn partner korang.

Okeh series balik nih (sambil buat muke series tapi senyum simpul :P) yang penting2 kesetiaan, kejujuran, ikhlas, eh terlebih dari satu sudah, okey la tu kan aku kasi bonus bagi tips lebih hikhikhik.


Pernah anda jumpa doa perdekat jodoh & putus cinta ?

Lorr ade ker series aku tak penah jumpe, pestime jumpe kat blog Cik Yana tau. hahahaha (Dasar maleh mencarik hahahaha)


Letakkan 10 link pilihan anda & tell them that they have won this award.

Jeng Jeng Jeng aku nak bagi award ni kat hurmmmmmm wokeh dapat dah 











Phewwww pestime tag reramai nih, yang lain tuh tungggu next tag dari aku yeh hikhikhik, jangan risau banyak lagi tag aku tak buat lagi nih cume pemalas piang jer nak buat hahahaha.

Yang kene tag tuh sudi2kanlah amik yea hikhikhikhik.

-mamairfan-

17 ulasan:

kayyana berkata...

BAIKLAH.. SAYA AKAN BUAT TAG INI.. SAYA YG MENURUT PERINTAH KAK D... hehehehehe....

mekchu berkata...

ok ok.. nnti mekchu buat.. byk sgt soklan tu.. hehehe..

thanks diana, sudi tag :)

Lintas Medan berkata...

Visit and Follow your blog....
SS$SSmile...

http://lintasmedan.co.cc

Cik Eka berkata...

maceh kak..hehehe..nnti eka wat..hehe

MAPPIAU berkata...

@kayyana

waaaa bagusnyer bini sapa la ni eh hahaha

MAPPIAU berkata...

@mekchu

hehehe tula tuh berpeluh jugak la saye jawab hikhikhik..

same2 kak su

MAPPIAU berkata...

@Lintas Medan

terima kasih yea :)

MAPPIAU berkata...

@Cik Eka

hehehe came2 dik hihihi

Hanis MY berkata...

fewiitt tahniah dpt award...

mie berkata...

ayoyo!!
nnti ada masa gue cuba usahakan...
ehehee

Hanim Mahali berkata...

Congratz akak... ^_^
berbaloi baloi...tehehe...

sissyira berkata...

salam

tahniah dapat award tu...


akak memang besh lah ..:D

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hiks terima kasih terima kasih (sambil jalan lambai2 ala2 misszoo huhuhu)

MAPPIAU berkata...

@mie

hehehe sowiii tertag hiks :P

MAPPIAU berkata...

@Hanim Mahali

wahh tagline celcom sudah hiks :P

MAPPIAU berkata...

@sissyira

isshhh shy2 cat la pulak rasenyer (sambil lari2 lalu tersepak kucing :P)

mekacik dik :)

sekamar rindu berkata...

salam...

puan....saya dah jwb tag puan..

:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...