SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 17 Januari 2011

Fokus.. Fokus... Fokus..



Salamekum.. korang nampak nombor kat atas tu.. diwaktu korg membaca N3 ni.. maknanya tinggal lagi 10 hari je lagi aku akan berlepas pulang ke tanah air tercinta..fuhh.. ctak sabo dah nih.. hehehe.. oleh yang demikian, dengan itu, bahawasanya aku akan terus memfokuskan diriku dengan kerja kerja yang perlu disiapkan sebelum diserahkan kepada MALBATT 3...



Walaupun aku sibuk dengan tugasan harian namun aku masih tetap sentiasa mengingati bahawa ada org yang tersayang sedang menanti aku.. MISS U MY DEAR.. ceewahhh.. mesti idung mamairfan tgh kembang kuncup kan.. hehehehe.. tak lupa jgak kepada semua readers bahawa nantikan SUPRISE bila aku dah balik nanti....Coming Home with Pride... Peace No War... Zasssss..

-papairfan-

26 ulasan:

MAPPIAU berkata...

hehehe eh eh mane tau ni idung i kembang tak kuncup2 nih muahahaa.

anyway miss u too sayang, very stroonggg okeh hihihi :P.

cik puan akish berkata...

wahhh dlm fokus2 pon...maseh mengekalkan tahap keromatikan..

chaiyokla...

=)

anakibu berkata...

salam...

pasal papairfan salah tempat buat kerja tue, meja tue mcm meja..?

jadi kembar 3 tag mappiau join contest baby muker blur...ermmm tak pastilah beraper erkkk umor irfan...raser dan kot join contest nie..

http://permataibu407.blogspot.com/2011/01/baby-muka-blur-contest.html

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

wah2 si pengarang jantung hati nk blik...bestnya....

Fadzli Amir berkata...

hehehehe...selamat bekerja dgn jayanya dan bersungguh2.....semoga boleh pulang dgn selamat ke Malaysia...( huihh..ni mesti masyuk ni...member, polis ada pergi ke timor leste, balik kayo...hehehe )

apezs shah berkata...

salam

tahniah utk papairfan serta mamairfan sebabnya dpt ketemu sudah.. chaiyok3.. Insyallah semua dalam keadaan baek.

Tanpa Nama berkata...

mamairfan: i always know u my dear.. hehehe..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

cik puan akish: hehe.. lomantik2 tu sudah musti.. lama sgt dah jumpa ni..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

ankibu: syyy.. ko jgn bgtau abg long.. kang kantoi.. alamakk.. tercakap plak.. hehehe.. roger nanti aku akan join kontest tu..


-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

Ladyzul: makin dkt nak blk ni makin rindu tauuuuu..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

Fadzli amir: hehe.. mokasih.. rezki anak.. insyallah..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

apezs shah: amin..

-papairfan-

niesz berkata...

surprise ape tu ek..hehe..xsbr nk tau.. :)

anakibu berkata...

hahahahhahke

kembar 3 nak bagi team mappiau sibuk sikit join contest...TAG lagi TAG lagi......

http://permataibu407.blogspot.com/2011/01/my-first-giveaway-in-2011.html

Hanim Mahali berkata...

romantik setiap masa... so lucky mamairfan... eh, lupa pulak pasal irfan... mesti hidung dia pun tengah kembang kuncup cam mamanya... ^_^

Tanpa Nama berkata...

niesz: tungguuuuu.. hehehe..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

ankibu: orait.. akan diusahakan utk mengambilnya..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

Hanim Mahali: hehee..idung irfan tak kembang kuncup.. tp kening dia je yg duk terangkat angkat... hikksss..

-papairfan-

sekamar rindu berkata...

salam....

10 hari..dah tak lama lagi dah ni..
maknanya..27hb ni la sampai di tanah air...

semoga Allah swt mempermudahkan segala urusan...amin..

Mata Hati berkata...

dah nak balik rupanya. bila menghitung hari ni, terasa lambat sgt masa berjalan...

apa pun, selamat pulang perwira negara ;)

pstt..mujur mama irfan tak tayang gambar hidungnya tgh kembang kucup kat blog ni..hehehe

mie berkata...

welcome back!!
pasti ada yang xlena tido tunggu kepulangan tu..
eheheee

wan nurul hezrina abd halim berkata...

huhu tak pernah rasa kena tinggal ngan tersayang.tak maulah.tapi seronok bila alik mesti ada yang menantikan?

cepat2 alik=)

Tanpa Nama berkata...

Mata hati: tima kasih di atas keperihatinan anda..

Tanpa Nama berkata...

SR: tima kasih byk cikgu...

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

Wan Nurul Hezrina: mmg tak sabo2 dah ni.. 9 bln tu kene tinggal.. lama gilossss..

-papairfan-

mekchu berkata...

feewiiitt... mmg pn.diana tu sungguh tak sabar... hehehe... saat2 menanti mcm ni mmg mendebarkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...