SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 25 Januari 2011

Lawatan KSN ke Lebanon..

Salam dari bumi anbia.. sori coz 2 3 hari ni aku takde N3 pasal Lubnan.. ini adalah disebabkan kebizian aku sempena Lawatan Ketua Setiausaha Negara..iaitu Tan Sri Sidek pada 21-23 Jan yang lepas..so, byk persiapan yg aku kene buat utk memastikan semua perjalanan lawatan berjalan dgn lancar.. Deligasi KSN telah selamat tiba di Bumi Lubnan bersama-sama pengganti kami iaitu MALBATT 3 pada ptg 20hb Jan 2011.

21hb Jan 2011.. jam 1030 pagi KSN bersama deligasi telah tiba di Kem UNP 6-43 dgn menaiki Chopper dari UN.. setelah tiba KSN telah dibawa utk meronda sekitar Kawasan Tanggung Jawab dan  kemudian baru la beliau mengambil tabik hormat dari anggota kawalan suku dari MALBATT 2..


 Sesi berkenalan dengan para pegawai..


Setelah diberi taklimat yang begitu mendalam oleh Komander aku.. KSN amatlah berpuas hati dengan kecermerlangan MALBATT 2 ni..kombang idung aku beb..sbb aku pun ada bersama masa taklimat tu..

Then.. pada sebelah ptg.. KSN telah dibawa ke Sektor Timur plak utk melawat satu lagi kontinjen kat sana..perancangan lawatan ke Kem MALCON East 6 adalah pada bsok paginya..jadik mlm tu KSN dan deligasi bermalam di salah sebuah Hotel di Sektor Timur..

Seperti biasa.. aku bersama Geng D'MAPPIAU akan perform bersama gitar akustik aku pada majlis makan malam di hotel tu.. hehehe..

So, abis je majlis malam tu..Komander aku amat berpuas hati dgn performance kitrg.. skali lagi aku tersonyom lebar.. ahahaha.. mana taknya.. aku rasa ini adalah kali kedua aku perform kat VVIP.. yg first dulu dpn Timbalan Menteri Pertahanan.. kali ni dgn KSN plak..bkn senang tu...hehehe..

Abis je Majlis malam tu.. aku terus blk ke Kem sbb bsok paginya aku akan sibuk dgn proses serah menyerah dgn MALBATT 3.. tu yang aku lewat skit nak update citer pasal lawatan ni tu.. dah la barang aku pun lum packing lagi ni.. aduiyai.. orang lain semua dah siap dah..tinggal nak capai beg trus naik bas je..ermm..ok lah.. bsok adalah (hari ni waktu malaysia) hari paling bersejarah.. sbb bsok adalah acara serah menyerah tugas secara rasmi.. maknanya tugas aku sbg Battle Capt kat sini akan berakhir.. yahhoooo... bestnyer... Peace No War.. zasssss...

-papairfan-

6 ulasan:

mie berkata...

fuh!!
sekejap saja masa berlalu..
selamat pulang....

apezs shah berkata...

selamat diharapakan..
semoga semua berjalan dengan baik.

niesz berkata...

wow...ni la wira2 negara..ehehe..

L.e.y.h.a berkata...

sedih ni tn...27hb hntr 2nd team malbatt3 plak....huhuhu

mekchu berkata...

gilerrr ahh KSN datang sana...

Tanpa Nama berkata...

Tima kasih semua diatas sokongan.. doakan kami selamat pulang nanti..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...