SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Ahad, 9 Januari 2011

Please Pray for him...

Salamekum.. sedang aku melayari FB aku sblm tido tadi.. tetibe aku tgk kt wall aku ada berita yang amat2 mengejutkan aku... kenapa????  aku dikejutkan dengan berita eksiden sahabat aku yg mmg rapat dgn aku sblm aku masuk askar lagi.. bila tgk keadaan dia mmg aku tak dapat nak cakap apa.. kalu ikutkan hati aku ni mmg aku nak sgt g tgk dia.. tp apakan daya.. aku masih lagi di bumi anbia.. cuma iringan doa saje yang dapat aku bantu... dan disini aku ingin memohon agar semua readers aku dapat bersama2 mendoakan agar sahabat aku dapat bertahan.. berita yang terakhir aku trima adalah dia dlm keadaan amat kritikal.. 50/50.. so, ni ada gambar dia sblm dia operate..
.
.
.
.
.
.
.

V

mcm ni la keadaan dia.. maklumat yg aku dapat dari member aku via FB adalah.. tulang tengkuk patah,rahang patah,gigi semua out,tulang peha kanan patah,kaki kanan ball joint antara kaki ngan pinggul retak internal bleeding,tulang pinggul retak.. Ya Allah...

Nama dia Dzairil Dzakariah.. dan dia ni jgak adalah adik kepada classmate aku dulu..  maklumat yang aku dapat.. dia eksiden motor sorang2.. tak tau la laju ke tak.. tp sekenal aku dia ni mmg cermat bwk moto.. bende dah nak jadik.. kehendakNya.. so, sekali lagi aku mohon la pada semua readers aku utk mendoakan sahabat aku ni terus bertahan.... sbb aku pernah mengalami kehilangan sahabat baik aku  akibat eksiden moto jgak.. jadik aku harap aku takkan hilang lagi seorang sahabat baik aku.. amin...

-papairfan-

17 ulasan:

sekamar rindu berkata...

salam..mamairfan/papairfan,


YA Allah...selamatkanlah En.Dzairil Dzakariah ini....

sangat sedih membaca entri ini..

uncle berkata...

terkejut uncle dengar..walaupun bkan kenal tapi sahabat sesama insan uncle tak terkecuali berasa simpati ..uncle doakan semoga keadaan beliau ok.

Scarlett O'Hara berkata...

Semoga sahabat anda selamat.Amin!!!

Tanpa Nama berkata...

di doakan semoga beliau slmt

Abhamz berkata...

salam, semoga Allah SWT selamatkan beliau dan apa yang kita boleh lakukan hanyalah berdoa....

LeeAneem berkata...

teman doakan semoga sahabat ini kuat dan kembali sembuh.....

Tanpa Nama berkata...

sR: trimakasih.. sama-sama la kita berdoa.. amin.

Tanpa Nama berkata...

uncle: terharu.. coz walaupun uncle tak kenal tp sbg sahabat sesama islam doa itu pun dah cukup..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

scarlet: amin..

Tanpa Nama berkata...

abhamz: amin.. amin rabbalalamin..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

LeeAneem: harap dia mempunyai semangat kental..

sissyira berkata...

salam

semoga semuanya selamat..

Burp berkata...

tumpang simpati.. insyaAllah.. dia kembali pulih..

Tanpa Nama berkata...

sisyira:insyaallah..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

Burp: amin...

cik.shabah berkata...

doa yang terbaik untuk beliau,semoga semuanya selamat AMIN ;)

mie berkata...

moga pulih seperti sedia kala..
amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...