SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 26 Januari 2011

Selesai sudah..

Salamekum.. Pada malam 24hb Jan 2011 merupakan hari yang bersejarah bagi diri aku coz.. majlis serah terima tugas serta menanda tangani nota serah terima tugas telah pun dilaksanakan dengan jayanya.. maknanya aku dah bukan lagi battle capt.. seksa aku dah lepas... ahakkksss...


 Giliran aku dah sudah.. giliran korang plak la ye... hehehe..

Tapi majlis serah terima tugas ni tak komplete la kalu Komander aku tak serah.. so, dia merupakan orang yang terakhir sain...


Disudahi dengan doa selamat... amin...

Besoknya plak.. 25 hb Jan 2011 merupakan acara rasmi serah terima tugas diantara MALBATT 2 dan juga MALBATT 3.. majlis ini telah disempurnakan oleh Komander Sector Barat UNIFIL..


selepas acara serah terima bendera, maka MALBATT 3 telah beroperasi sepenuhnya la.. dan pada belah petangnya plak... kitorg geng2 pegawai pun apa lagi... sesi bergumbira la.. hahaha...


mula-mula kene la skema...


 
 
Pastu... yabedabeduuuuu....

Sebagai penghargaan dari MALBATT 3, kitorg telah dirai kan pada sebelah malam.. so, ada la jamuan makn2.. hehehe.. so, seperti biasa persembahan.. ohhh.. tidak.. MALBATT 3 kali ni ada bawak geng2 akustik yang lebih ramai.. tak macam aku.. juz main 2 orang je.. hehehe.. tp aku telah dijemput untuk memainkan sebuah lagu jgak.. so, sebagai penutup persembahan Geng D MAPPIAU di bumi Lubnan ini aku memainkan lagu dari Maher Zain.. for the rest of my life.. toching tu.. dan dinyanyikan oleh capt dosh.. cayalah beb...


Last post bersama Otai.. gitaris aku.. kali ni dia bernasib baik coz MALBATT 3 ada bwk gitar karen.. so, di lepaskan geram la menggoreng sampai hangit dgn gitar tu..

Akhirnya.. selesai sudah tugasan aku di bumi Lubnan ni.. so, aku bleh konsentret dgn packing barang.. get ready utk balik.. hopefully, flight tak delay la pada 28hb ni.. sbb brita yang aku dgr situasi di Beirut agak tegang.. alamakkkk.. aku harap readers aku semua dapat doakan supaya situasi kt sana tenang semula agar kitorg bleh balik dengan aman.. sbb I miss mamairfan so much.. Peace No War.. zasssss

-papairfan-

19 ulasan:

apezs shah berkata...

salam

papairfan semoga balik dalam keadaan berhati2.. Insyallah doa reramai.. Mesti kuarga disini menunggu dengan penuh bermakna .. amin.. ;)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wah papa irfan nak alik dah..yahooo kata mama irfan..

besh lah pasnie setelah lama tol tak jupe..leh g makan angin tmpt yang seronok bsama family=)

mie berkata...

fuh!!!
serah tugas telah selesai...
kini tunggu ketibaan flight la pula..
eheheee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

kakD doakan..semoga selamat pulang ketanah air dgn selamatnya...

nora berkata...

sebelum balik sini jgn lupa ole2

lallala

mama irfan aku mitak ole2 kat papa irfan ni boleh tak ni??

Tanpa Nama berkata...

apezs shah: amin...

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

wan nurul hezrina: yessssss.. itu sudah musti.. kerinduan tahap gaban ni..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

mie: tu ls pasal.. harap2 flight tak buat hal la..

-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

ladyZul:mokasih kak.. amin..

-papairfan-

zati embong berkata...

Welcome Home O.o

Tanpa Nama berkata...

nora: hehehehe.. dun wori.. insyaallah kalu ada rezki..


-papairfan-

Tanpa Nama berkata...

zati embong: Coming home with pride.. every soldier who give their life.. live forever..

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

@nora

"mama irfan aku mitak ole2 kat papa irfan ni boleh tak ni??"

hahaha boleh boleh setakat nak belikan ko eskerem padelpop buat ole2 ape la sangat noa oiii. Ko kan budak2 wakakakaka :P

MAPPIAU berkata...

@wan nurul hezrina abd halim

bukan setakat yahoo dah gmail, google, gtalk, ym, fesbukkk sume dah bersatu dah nih wakakaka :P

sekamar rindu berkata...

salam...


beli laa kurma Lubnan bawa balik msia..

hehehe

sekamar rindu berkata...

salam...

semuanya dah selesai..alhamdulillah...

Tanpa Nama berkata...

SR: insyaallah.. tima kasih..

-papairfan-

sissyira berkata...

salam

rasa lain bc entry bila papairfan yang tulis...

apa-apa pun semoga semuanya selamat ...amin 3..

mekchu berkata...

tahniah!! akhirnya selesai sudah misi dan visi di lubnan... harap2 tak delay dan boleh landing kat malaysia tepat pada masa nya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...