SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 8 Januari 2011

Test IQ Dengan Mengeja, Cube Test Sikit Tengokk :P

 Ehem, ehem cube kasi test sikit tengokkk hikhikhik. Mari kite kasi test IQ dengan mengeja pulak kali nih okeh hehe.



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
haipppp nak ngelat yeh tak test lagi nak tengok jawapan, eja dulu okeh ejaaaaaaa muahahahaa :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V

Hehehehe camne?? same tak dengan jawapan korang tadi tuh, kalau same memang korang terer arrr, kalau tak same tuh errrr errrr pegi minum air zam zam boleh? muahahaha.


Err errr aku pun nampaknye kene minum air zam zam jugak rasenyer nih wakakakaka kantoiiii sudah :P.
-mamairfan-

12 ulasan:

si para para berkata...

err kat mana ada jual air zam zam..hehe

MAPPIAU berkata...

@si para para

kene book ticket flight pegi mekah la nampaknyer tuh hihihi. Kat sane banyak air zam zam huhuhu

Kalamhati berkata...

errkk tak sengaja skroll bawah dulu!!hahahaha

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

OOoooOOOOO nak ngelat yeh hahahaha :P

si para para berkata...

kalau makan kurma je ok x? hehe

MAPPIAU berkata...

@si para para

hahahaha boleh jugak tapi pastikan seploh kotak boleh? wakakaka :P

Hidayati berkata...

Hhahaha..rasanya akak lulus. Cuma soalan no 3 je akak terpikir. Yang lain tu...otometik....muncuk kat kepala... BOOKS, RANDOM, FORK, PULSE dan SIX.

MAPPIAU berkata...

@Hidayati

ohoiii no 3 ye kak? hehehe paham2 nape akak tak terpikir perkataan lain hahaha.

errr saye pun 2x5 gak kak terpikir perkataan tuh, akak ok lagi satu perkataan jer, saye sume perkataan pikir lain wakakakaa

zora berkata...

argghhh......fikiran lucah je lam kpala ni...:)

MAPPIAU berkata...

@zora

hehehe nak kene minum ari zam zam la tuh, minum lebih2 sikit yek muahahaaha :P

mE berkata...

ada yang sama..ada yang tidak..huahuahua...kena minum air zam zam setengah cawan la macam tu...ngeee

MAPPIAU berkata...

@mE

hahaha samela kite kene minum banyak air zam zam jugek muahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...