SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 29 Januari 2011

Tu la Pemalas Lagi Bace Berite Akekeke :P

Petang tadi mase dok ralit hinggap dari belog ke belog, tetibe tengok ade satu pemberitahuan kat fesbuk (wakakaka skema ko bahase melayu okeh fesbuk i hiks :P)

Sekali tengok2 si Leyha tuh ade kirim sesuatu okeh kat dinding fesbuk aku hikhikhik. Nak tau ape die kirim..... hmmmmm kirim salam la aku nak bagitau!! muahahaha :P. Ececece taklah guwau2 jer, tak leh guwau jom sesame pegi surau ngan aku okehhh hak hak hak hak :P. Okeh2 jom tengok apekebendenyer tu yang poyo sangat tu kannn hihihi.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V




SEBAHAGIAN daripada 139 anggota Kumpulan Kedua Malbatt 2 bersorak girang sejurus tiba di Pangkalan Tentera Udara Diraja Malaysia Subang dari Beirut selepas menyelesaikan misi keamanan PBB di Lebanon sejak April tahun lalu, di Subang, Selangor, 29 Jan. - Utusan/ASMARUDDIN JAMALUDDIN- sumber: utusan online.


Hohohoho ghupernyer citer pasal papairfan ngan geng Malbatt 2 sampai malaysia pagi tadi masuk utusan online okehhh. Series dow aku tak tahu (nampak sangat okeh pemalas piang bace berita wakakaka :P). Hehehe mekacih la kat Leyha sebab menginformkan kat akak tauu. Kalau tak sampai kesudah tak tau okeh hahahaha. 

Pssstttt cube teka papairfan yang mane ngeh ngeh ngeh, haipppp Leyha tak boleh teka okeh hahahaha :P.

-mamairfan-

16 ulasan:

Ariffin Janal berkata...

oooo ade pemalas piang kak ea? ingatkan bodo piang je ade. hehehe

MAPPIAU berkata...

@Ariffin Janal

hahaha skang baru ko tau kan pemalas pun ade piang okeh muahaha :P

L.e.y.h.a berkata...

perghh..fb dlm bm plg x tahan tu...mmg cikgu hbis..hahaha... alah...baru nak teka..bukn teka..bgthu terus lah! hahaha

MAPPIAU berkata...

@L.e.y.h.a

hahaha kelasss kan fesbuk akhakkk memang ori punyer bahase melayu akekeke

haippp jangan mengade eh kang tak mengaku kang satu kampung ngeeeee :P

zati embong berkata...

cane nak teka kak,jat nampak biru topi~suke2 cakap benda 2 topi~ je yg menyerlah.haha

MAPPIAU berkata...

@zati embong

hahaha jangankan zeti jer yang nampak macam tuh , akak pun same okeh, kene tengok betul2 ngan mate kasar+halus baru jumpe mane satu papairfan okeh hikhikhik :P

sekamar rindu berkata...

salam...

alhamdulillah....akhirnya kumpulan kedua Malbatt 2 dah pun sampai ke tanah air...

Irfan dan puan tak sunyi lagi..

mie berkata...

pesal gue nampak mamairfan kat celah2 tu..
ke mata dah terlampau rabun ni..
eheheeee

niesz berkata...

rugi kalau xtgk gmbr tu kak..hehe..nsib perasan yer..

tlg doakan adik niesz yer..
updated entry : risau nya adik kat kaherah, ada rusuhan

MAPPIAU berkata...

@sekamar rindu

w'salam, alhamdulillah syukur hehe.

mudahan begitu la hendaknyer hehehe.

MAPPIAU berkata...

@mie

hah!!?? ko nampak akak mie? uihh ko biar betul dik, tu rabun tahap dah tak boleh pakai spek dah tuh hahahahaa :P

MAPPIAU berkata...

@niesz

hurmmm tu la tuh kan nasib baek ade yang perasan hihihi

oh ye ker adik belajar kat sane yea, akak doakan adik niesz dilindungi dari segala keburukan amin.

tehr berkata...

papairfan yang pakai topi biru tu, kan?
hehe
selamat balik kampung

MAPPIAU berkata...

@tehr

hahaha tu namernyer jawapan ngelat tuh akekeke :P

Fadzli Amir berkata...

Ala..papa irfan yg bermisai, ranbut berjambul, berseluar yengkee berkaki ayam..hehehehe..nampak semua sama je....diorg ni mak pak sama ker????

MAPPIAU berkata...

@Fadzli Amir

hohohoho ni lagi jawapan ngelat nih, haippppp hahaha, ape mak pak same?? wakakaka giler terer mak pak dieorang lahir anak reramai macam tuh hahahaa :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...