SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 1 Februari 2011

Cerita Hari Ini Hehehe

Ehem ehem, hari ni aku takde buat ape pun kat umah juz golek2 sampai tergolek ngan irfan jer pun. Eh apesal pulak aku ade kat umah yek, hikhikhik (gelak hampir2 nak jahat) sebenarnye hari ni aku terpakse cuti okeh, sebab hari ni kan cuti hari wilayah, kang aku engkar perintah kang salah kan, jadinyer aku terpakse okeh cuti wakakakaka (baeekkk punyer ayat nak kaber) eh korang keje yeh? muahahahaa (ni memang sengaje gelak jahat nih :P).

Biasakla kalau hari cuti aku juz menelaah internet je la kan, nak keluar tak kuase sungguh la haih, agaknyer perkataan MALAS tuh memang dah ditakdirkan dari azali melekat kat vontot, tu yang pemalas piang nak kuar tuh hahaha :P.



Tengah2 bosan duk umah tetiber aku tengok irfan dok ralit membaca buku, vavavava sejuk hokey perut aku mengandungkan die, almaklumla time aku mengandungkan die dulu aku kuat minum air sejuk tu yang manjanggg nak sejuk jer perut tuh tengok die wakakakaa :P.

Nak tau buku ape yang beriye irfan dok telaah tuh jom tengok jom aku pun saspen nih hahahaha (datang dah sengal :P) 

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

V




Haaaaaaaaaaaaaa hambeeekk ko sekali buku Electronik Keyboards daaaa die duk mentelaah umangaiiiii bior bebenor irfan. ABC pun ko belum pas lagi ni kan pulak buku nih ish ish ish. 


Hamboiiii la irfan mama pun terkial2 lagi nak bace bagi paham buku ni okeyyyy, advance bebenor ko irfan oiiiittttt hahahahaha. Aku bagi buku ABC suh bace takmo hokeyyyy poyosss tak anak aku wakakaka :P.


-mamairfan- 

26 ulasan:

zati embong berkata...

kagum jat nih!irfan2 sabar jelah.

tapi kan sis, budak2 mmg cmtu kan, kalau mama dia sebok dgn buku 2, dia mesti nk buku yg tu jugak O.o

||aLeaSaRa|| berkata...

alah tak ci tau!kite duk sipi2 wilayah putrajaya tapi tak dpt cuti huwaaa.....

mekchu berkata...

"apa??? halil muzik?????" kata bakal mertua irfan... hahahahaha...

kalau dia dah berbakat, apa salahnye.. ahlil muzik pun dah kaya raya skang ni.. bukan mcm zaman ibu mertua ku dulu2 kan..

MAPPIAU berkata...

@zati embong

haah tu la pasal kan hihihi

MAPPIAU berkata...

@||aLeaSaRa||

hahaha cube duk tengah2 wilayah alkonpem dapat hak hak hak

MAPPIAU berkata...

@mekchu

hohoho ahli muzik kaya raya? tetibe mate ade lambang duit sudah hahahaha :P

tehr berkata...

bagi je irfan main
lappy sambung ngan speaker besar
mesti gempak punya
mesti bunyi

MAPPIAU berkata...

@tehr

wah kang kalau bunyi dah gempak maunyer jenjiran datang buat rusuhan depan rumah kang sebab pencemaran bunyi hahahaha.

mie berkata...

uihh!!
gue rasa papairfan ada pencabar lepas ni..
hahaaaa

Sham berkata...

ni mesti ada kecerdasan seni ni...boleh jadi ahlil muzik...!wakakaa..

Amirrah Zawani berkata...

minat dia lebih kepada keyboard lah tu.. hehe!! :D

MAPPIAU berkata...

@mie

hahaha lepas ni papairfan tak boleh carik makan hokeyyyy hiks

MAPPIAU berkata...

@Sham

tak tau la nak habaq lagu mane, abis sume bende die duk suke bace, kadang2 majalah wanita mama die pun die bantai bace ape kes?? hahaha

MAPPIAU berkata...

@Amirrah Zawani

tu la pasal ye kot hihihi

sekamar rindu berkata...

salam...

wow....Irfan...hhe..good..bagus2

potensi muzik yang terpendam di kalangan para pelajar boleh dicungkil dan dipelihara dengan amat baik semasa mereka masih belum bersekolah lagi.

Potensi dan bakat muzik yang terpendam di kalangan para pelajar sama pentingnya dengan potensi dan bakat lain seperti kemahiran-kemahiran linguistik atau psikomotor yang juga boleh dicungkil pada peringkat sekolah. Dengan itu, adalah amat merugikan sesuatu bangsa jika setiap kanak-kanak tidak berpeluang untuk menguji bakat muzikalnya sewaktu bersekolah lagi..

saya adalah guru muxik di sekolah..selain mengajar subjek sains..


sr

Kalamhati berkata...

whaaa bakal keyboardist ni..hehe
bleh ganti Acis suami Sheila Majid..hihi

sissyira berkata...

salam malam rabu =)

budak3 memang bijak...benda yang payah tu la dia nak belajar =)

MataHati @ MH berkata...

bakat ayah dah turun kat anak...hehehe
cepat2 belajar..

MAPPIAU berkata...

@sekamar rindu

wahhh cekgu terima kasih di atas nasihat tuh, sungguh terharu saye dengan nasihat cekgu tuh, tak sangke yea cekgu pun ahli eh guru muzik hihihi. :))

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

hahahaha terima kasih diatas doa tu yea KH. biarlah die gantikan papa die dulu la, acis tuh uiiii teror bebenor tuh, huhuhu.

MAPPIAU berkata...

@sissyira

haah tu la tuh :)

MAPPIAU berkata...

@MataHati @ MH

nampaknyer macam tu la tuh, omak eh hanye bawak perut jer la nampaknyer.

apezs shah berkata...

salam

kak baguslaa camtu.. dia seorg penjiwa seni macam papa dia kot.. wow irfan chaiyok3.. uncle sokong je.. tetiba uncle ahakz..

nora berkata...

aku nk request lagu kat Irfan leh tak nih

MAPPIAU berkata...

@apezs shah

wahhh uncle machooo sudah mariii akekeke :P

tu la tuh memang nampak irfan lebih banyak ikut hobi papa die.

MAPPIAU berkata...

@nora

boleh boleh no hal punyer, aku cas satu lagu 49 hengget 93 sen jerkkk

wakakaka :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...