SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 15 Februari 2011

Hai Korangggggg Hik Hik Hik :P

Haluuuuuu vavavava lamer giler okeh belog ni aku cutikan akekeke. Bukannyer aku tak ingat kat korang tau aku ingat okeh (ececece agak2 korang nak caye tak? :P). 

Tapi sepanjang 4 hari aku berada di luar kawasan luar putrajaya konon2 bawak la sume berukband bagai, alih2 nak online line macam @@##%%$&&*6@@!!~!!^&^*()@$$%%#@!!! haaaaa haaaa hambik ko 4 hari okeh aku tahan nak mencarut ngan line nih, haaa aku tahan semate2 nak mencarut kat sini okeyyyy muahahahahaha :P.

Ermmmm sat2 g aku ceciter yeh sepanjang 4 hari tuh kemanakah kiteorang nih beronggeng akekeke :P. Ni  sat2 g aku nak siap2 nih ade jemputan kenduri kawen la pulok hikhikhik.

Yela yela aku paham korang rindukan kat kiteorang kan kan kan (wakakaka muntohhhhh :P).

Okeyla ni haaaa aku kasi intro dulu sebagai pengubat rindu dendam korang muahahaha.


Takpe aku paham kalau korang nak muntoh belahak silekan silekan silekan lalalalalalala :P.

-mamairfan-

16 ulasan:

Hanis MY berkata...

syokkkkkkknyaaaaaa p beronggeng... wahh keluarga bahagia gitu...ifran pun ada sunglass hebat betul... pandai pulak tu dia posing..macam model...mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kannn...eheh motippp???

L.e.y.h.a berkata...

geram tgok pipi irfan tu..hahha

mekchu berkata...

ala... entry tersekat2 mcm ni rasa lagik nak muntooohh nih... ingat kan mana la pegi nya.. lama sungguh menyepi.. rasa sunyi, tp tak rindu.. hehe..

mie berkata...

xrindu pun..
cuma rindu kat irfan je...
hehehehheehheee

p/s: jangan marah mamairfan & papairfan!!

Qaseh ElyaNas berkata...

amboi.. 3 beranak berkaca mata gelap heheheeh

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hahaha motip?? nak bermotip2 bagai muahaha :P

MAPPIAU berkata...

@L.e.y.h.a

tula pasal hahaha

MAPPIAU berkata...

@mekchu

ececece nak muntoh yea takpe nanti saye kasi baldi okeh hihihi

MAPPIAU berkata...

@mie

elelele mulut kate rindu irfan hati windu kat kiteorang kan kan kan akekeke :P

MAPPIAU berkata...

@Qaseh ElyaNas

hahaha dah macam kumpulan 3 budak kace mate sudah wakakaka :P

mie berkata...

eh!!
camna boleh baca isihati ni..
kantoi...
hehehee

✿ etiey ✿ berkata...

wahhh sporting!!! best cuti lama :p

Fitrah Ayu Resources berkata...

tngk2 sapa yg paling cun?

MAPPIAU berkata...

@mie

hahahahaha ko kene pasang niat elok2 dik akak boleh scan ooooo isi hati ko wakakakaka :P

MAPPIAU berkata...

@✿ etiey ✿

hehehe boleh la sekali sekale bercoti2 hehehe

MAPPIAU berkata...

@Fitrah Ayu Resources

kalau cun... alkonpemla omak eh wakakakaka :P (sape lagi nak tolong angkat bakul kan, angkat sendiri sudah akekeke :P)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...