SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 25 Mac 2011

Errkk.....Hambeekk Ko Sejibik!!

Ade la satu petang tuh, lepas aku balik keje dah gomol2 irfan kejap terus aku merangkak naik atas katil untuk golek2 baring2 sat sebelum terjah bilik air. Tengah aku dok baring2 sambil berangan2 tetibe irfan naik kat katil duduk kat sebelah aku sambil bawak koko krunch.

Yang si omak eh tu bile nampak jer anak eh mengunyah koko krunch macam sodap la pulek, terus zasssss krunch krunch krunch (ni bunyi omak eh ngunyah koko krunch hokeyy :P).

Agak2 aku baru nak telan koko krunch tu kasi transfer masuk kat perut tetibe irfan dok masukkan tangan die kat bawah tengkuk aku pastu cakap

"mama angun aaa akan.. angunnn aaaa"(mama bangun la makan, bangun laa)

Erkkkk terus rase macam nak terkeluar balik koko krunch aku dari dalam perut, hadoiiii la malu weiiii maluuuu budak kecik umur 3 tahun ni tau kalau makan bangun bukan baring oh. Sungguh tak terjangka aku yang irfan tahu sampai macam tu sekali huhuhuhu.

Walauweiiiii maluuuuuuu....maluuuuuuuuuuu....(sambil lari2 tekup muke ngan bantal nyuruk bawah meja makan :P).






Buat abang2, kakak2, anty2 dan uncle2 jangan ituttt pangai mak shaye tauuuuuuuuuu :P.


-mamairfan-

38 ulasan:

apezs shah berkata...

salam

hah tu laa. kak ni, tgk irfan gak pandai tau.. baek dak irfan ni.. haish kak ni xbaek la haha... irfan lagi kali kalau kejutkan mak tu buat acting lagi ngancem yea haha..

*lawak je kak..:D

MAPPIAU berkata...

@apezs shah

majuk ah macam nih :P

hahahaha

IDAZS berkata...

hehehehehe, bagus irfan. Tapi mmg terasa malu yg amat bila kene tegur dek anak kan?

hahahah, penagjaran, lps ni tak boleh tunjuk aksi yang tak elok depan irfan lagi

MAPPIAU berkata...

@IDAZS

hurmmmm betul tuh, sampai la ni terase malu lagi nih :( huhuhu

mekchu berkata...

dah irfan.... gi carik mama lain.... hahahahahhahahahaha...............

MAPPIAU berkata...

@mekchu

huwaaaaaaaaaaaaaaa kijammmmmmm.... :P

aDieyZa berkata...

wah, bijaknya irfan... sungguh bijak!! sampai mama irfan pun jadi malu.. hihihi.. cute jer citer ni!!

mie berkata...

xpe, makan sambil baring boleh kurus...
bagi je alasan tu..
hahahaaa

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

tula terkena selepuk mama die tau hohoho

MAPPIAU berkata...

@mie

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa statment ni lagi kiijammmmmmmmmmmm.....

bonda dadif aka akish berkata...

caiyokla irfannn....

memebri kesadaran pade mama mu...

=D

kayyana berkata...

buruk mak aiihh perangai mak irfan nih.. huhuhuhu

dwaty berkata...

teringat cerita sorg member ni... di resoran... si ibu tya si anak..." sebelum makan, baca.....????"

si anak menjawab "basuh tangan la bu"

kuat plak soundnya.... malu mak budak tu.... hehehehe

Kalamhati berkata...

hihihi..maluuu

Jeely jelly berkata...

haha.... nak gelak puas2 je.. HAHAHA :P

zati embong berkata...

hihi,kak,kita sama.jat kadang2 meniarap pun selamba makan.hihi

ghost writer berkata...

tuh yang cepat sangat badan naik tuh,makan tak stabil dan lambat hadam kalau makan sambil baring atau lepas makan terus baring...

budak kecik pon dah tau.kan betul,tak semua orang yang lebih tua itu betul.ha3.

ctpayong berkata...

terkadang kala, ilmu itu datang dari sumber yg tidak kita jangka.

yeh yeh...mama irfan termalu lah weihhh.

hihihi

Yan berkata...

Selalunya mmg cam tu lah.. Kira mcm mak ketam lah ye...tak pe. Leh belajar lagi dari anak...

||aLeaSaRa|| berkata...

kite pun sibuk gak mengunyah koko crunch..best tu...jom support earth hour 8.30 mlm ni

http://born2touchurheart.blogspot.com/2011/03/jom-pakat-ramai2-jayakan-earth-hour.html

Fadzli Amir berkata...

Hahaha...apala mama irfan ni dulu ajar irfan makan jgn tido....sekarang dia pulak makan sambil tido....

✿ etiey erywan ✿ berkata...

hahhha... hambik ko! keh keh. nak main bijak dah kan

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

hehehehehhe...kan dak kena...
ank2 zaman skg cepat faham sgt...

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

uhukkk aku redhaaa :P

MAPPIAU berkata...

@kayyana

uhukkk uhukkkk redha lagiii nih *tsk tsk*

MAPPIAU berkata...

@dwaty

hohoho kalau akak tuh memang dah sentap dah tu ngan anak sendiri huhuhu

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

tak tau dah mane nak sorok muke nih, rase macam nak masukkan jer dalam t*t*k nih hahahahaha

MAPPIAU berkata...

@Jeely jelly

tsk tsk tsk huwaaaaaaaaaaaaaaaaa waaaaaaaaaa waaaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaa * nak nanges puas2 neh* waaaaaaaaaaaaaaa :P

MAPPIAU berkata...

@zati embong

oh dik!!! ko la penyelamat kepada kedownan mental akak dik, nasib la ade geng femalas jugekkkk akekekeke :P

MAPPIAU berkata...

@ghost writer

hohohoho insap...

MAPPIAU berkata...

@ctpayong

yea yea saye redha jer uhuk uhuk

MAPPIAU berkata...

@Yan

tapi saye tak makan ketam lor akekeke ;P

MAPPIAU berkata...

@||aLeaSaRa||

jommmmm!!! nghehehe

MAPPIAU berkata...

@Fadzli Amir

hahahaha saje jer sekali sekale bagi irfan can ajar mama die pulak akekekeke :P

MAPPIAU berkata...

@✿ etiey erywan ✿

huhuhu tu la pasal tuh hiks3

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

haah kakD betul tuh hurmmmm...kite kene tunjuk teladan yang baik depan dieorang kan, sebab anak2 zaman sekrang tersangatlah cepat belajar oh.

AZLIYA COLLECTION berkata...

Salam Puan Mappiau, kalau dah banyak makan lomang n terasa nak lansing kan badan berjinak2lah dengan SAUNA OZON INFRARED. Untuk maklumat lanjut layari http://azliyacollection.blogspot.com/search/label/SAUNA%20OZON

Terima kasih

AZLIYA COLLECTION berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera, terima kasih kerana sudi melapangkan masa melayari AZLIYACOLLECTION.BLOGSPOT.COM

Apa itu SAUNA OZON INFRARED dan kebaikannya kepada anda

http://azliyacollection.blogspot.com/2011/09/sauna-ozon-infrared.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...