SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 2 Mac 2011

Yela Aku Tak Kisah Kalau Korang Teka Salah, Aku Pahammmmmm

Hari tu sebelum aku pergi berjimba2 bercoti2 sakan kan, aku ade tercerite pasal aku dolu2 kan. Pastu aku ade tergelenyar sikit (sikit jer yeh) mintak korang ceteka kan kan kan, ececece tetibe korang nak buat2 lupe yeaaaaa takpe takpe takpe (sambil muncung2 bibir sampai boleh sangkut hanger baju :P).

Alaaa yang ade gambar tu haaa, takpelah buat jela ingat yeh kang aku sentap kang haa haa (hahaha sengal sudah mariiii :P). Ekceli kat dalam gambar tuh aku yang belah kanan sekali atau yang lebih jelas dan terang tak payah gune lampu jalan, dalam bulatan merah tu haaa. Amacam? ade percaye kaaa? ngehehehe. Ramai teka aku paling kiri sekali ngan yang tengah duk bertenggong kat besi penghadang tuh.

Yang tengah bertenggong tuh adik aku okeyyy, yea memang kami adek beradek bidan terjun join menari okeh time tuh hahaha. Nasib la langkah sumbang ke hape janji belasah jer goyang2 vontot sket dah miahahaha.




Tang gambar tu pulak aku yang kat sebelah ustaz apentah namenyer tak hinggat lor, takpe aku paham kalau korang2 tak dapat teka mane satu aku. Aku pun sedar dengan suratan fizikal aku skang nih tsk tsk tsk, memang baaaaaaaaaaaaanyakkkkkkk bezanyer okeh huhuhu. Kalau tetibe aku terhilang ingatan pun pastu aku tengok balik gambar aku sendiri ni pun konpem aku tak kenal jugekk adeh sadis sadis :(. Tetibe rase cam nak diet la hari nih hurmmmmmm.

Okey la korang aku nak pergi tapau nasi lemak ayam + telur jap... eh? errr errrr :P


-mamairfan-

24 ulasan:

Hanis MY berkata...

ahkak..u kam kenapa la nak wat ai jeles dengam nasi lomak ayam tu.. u saje je tau...ai mencik la wuwuwu... ehehe motipp berlakon pagi2 buta ni... gambar first nasib baik betul teka. Gambar kedua mmg fail.. sebab "tecik"(tiru irfan) i keliru u ehehe.. akak bila nk cerita kesah chenta chentun kat dlm gambar tu (kepochi betol haha)

nora berkata...

pewittt awek cun arr
nk no tepon boleh

pstt tinggi nye ko, menyampah (tetibe =p)

kayyana berkata...

Kak D, mmg lain giler la muke dlm gambar dr real.. photoshop ker??? hahahaha...

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hahaha akhirnye ko motip akak nak menjeleskan ko ngan nasi lomak ayam tu tercapai jugekkk akekekke :P

auuuwww kisah chenta, ai malu u auwww auuwwww miahahaha (motip nak gediks2? ahaha)

MAPPIAU berkata...

@nora

ececece nak ngorat ai keee tak kuase mak okeyyyy muahaha.

tu dulu wei duluuuuu. sekarang ni ketinggian aku dah teggelam dek ketembaman aku okeyyy huhuhu sadis sadis

MAPPIAU berkata...

@kayyana

hahaha takde maknenyer akak nak godek fotoshop de haih (padahal tak reti :P)

tu memang ori okeyyyy miahahaha

sissyira berkata...

salam

hehe..kak dietlah sebelum terlambat..hehe...jgn samakan kita dgn anak dara,mmg berbeza.hehe

dwaty berkata...

biasala kalu dah kawen... ewah!!!! tak bagi semangat diet langsungla aku ni... hehehhe... diet kak!!! jgn tak diet!!! chayok2

mie berkata...

eh!!
mana cukup nasi lemak dengan telur je..
tambah sambal sotong, ayam berempah, daging salali skali..
hahahaaaa

MAPPIAU berkata...

@sissyira

kalau untuk diri akak dik memang konpem la tak boleh samekan mase anak dare ngan skang, tapi kan dik yang buat akak stress bile di kalangan kengkawan akak ade yang time anak dare ngan skang menten haaaa nanges okey tengok huhuhu

MAPPIAU berkata...

@dwaty

wah ko punyer suppot membuatkan akak lagi bersemangat nak sambung makan pulak tenghari ni dik eh? ahahahaha

MAPPIAU berkata...

@mie

haah la gud idea jugak tuh, boleh la akak sambung untuk tenghari ni nanti nih (hancussss hancussss ahahahaha :P)

Hidayati berkata...

Lawanye Diana dolu2. Sekarang ni pulak.... lagi lawa. Bertuah husband.

IDAZS berkata...

rasanya berat diana sesuai dengan ketinggian yang dimiliki itu. jeles tgk org tinggi-tinggi. daku juga yang kemetot! hahahaha

berisi sikit tak apa, asalkan cik abg suka :)

niesz berkata...

comel nye gmbr dulu2 kan..ehe..niesz suke simpn gmbr time tadika..haha

zati embong berkata...

haha,ingt2 lagi!

jat teka salah.sobsobsob.

tehr berkata...

apasal nampak terlebih tinggi je berbanding yang lain?

mekchu berkata...

pompuan over yg tak nak duduk tu sememangnya adik akak nih.. dia mmg saje nak menonjol katanya.. apa kes kalo duduk.. hahahahahah...

MAPPIAU berkata...

@Hidayati

alahai kak malu saye dah nih (sambil kaver idung yang dah start merah :P)

mekacih kak :))

MAPPIAU berkata...

@IDAZS

yeah statment last tuh ai suke okeh ehehehe

MAPPIAU berkata...

@niesz

wah gambar time tadika lagi la bergande2 comel die tuh

MAPPIAU berkata...

@zati embong

takpe dik akak paham kalau jat salah teka tsk tsk tsk (ahahaha tetibe rase nak gelakkan diri sendiri :P)

MAPPIAU berkata...

@mekchu

waaaa pecah sudah tembelang ai okeh akekeke :P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

wah2...kakD terbabas lg...hehehehe..ada kah kakD teka ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...