SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 20 April 2011

Aktiviti Anak Beranak :)

Hari Sabtu lepas hujan kan dari pagi sampai petang, kan kan. Bile hujan tu kiteorang memang maleh ya hamat la nak keluar bagai sobab eh sangat la heaven time2 hujan sejuk cenggitu duduk ontok2 bawah selimut kan kan :P.



Ate kome ingat sampai ke sudah ke nak nonggok bawah selimut tu wei, hahahahahaaaa tak dapek deh haih kebulur wei kebulur, terus senseng lengan jengok dapor buat lempeng ngan sambal tumis ikan bilis layan ngan teh tarik. Perghhhh layan beb time2 hujan cenggitu huhuhuhu.




Lepas dah kenyang makan lempeng pehtu tibai pulak doroyan hohohoho heaven!!! (hahahaha orang hobi die kuat makan memang cenggini :P)


 Pehtu papairfan layan blues la pulekk ecececece 




Irfan pulak layan bace majalah ujang ngan bibik, alolololo sejuk perut mama bawak ko 9 bulan irfan, walaupun ko bace majalah ujang tapi mama tatap bangga okeh. Budaya membaca tu amalan mulia kan kan kan eceh :P.


Eh eh bapak eh layan blues, anak eh layan majalah ujang, omak eh layan apo pulak yek?? vavavavavava saspen neh :P. Takpolah moh la skodeng samo2 moh ahak ahak ahak.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v






Waaaaaaaaaaaaaaaa tu dia baekkk punyer layan beb! wakakakakaka :P. Dah la cuaca sejuk, perut pulak dah full tank, pehtu didodoikan pulak dengan alunan muzik by papairfan tadi kan kan, ape lagi zzzzzzzZZZZZZZZ la kan muahahahaha :P.

Lepas tuh belah malam naik timbang sentap!! erkk.


-mamairfan-

40 ulasan:

mie berkata...

fuh!!
sorang layan blues...
sorang membaca....
tapi yang berdengkur tu tetap terbaik!!!

p/s:lawa juga ye bibik tu.. ahhaaa

mcm ni lah berkata...

alamak aku pun layan gak majalah ujang

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

ooooo....mama nya layan baiiikkk punya ye...
meleleh2 ayo lio ko...
huihs...p basuh muka tu...

Yan berkata...

baeeekkk punya ye... bagus tu..

aDieyZa berkata...

cuaca sejuk memang layannnnnnnnnn kalau dapat tido..

bonda dadif aka akish berkata...

omak eh..siap berdengkor....
lagi..siap jau tdo bagai hah...

=

Azwar berkata...

Saya mcm terserempak dgn u & family sabtu lepas kat alamanda.

zati embong berkata...

kak,siap pkai baju tidur lagi 2 kak O.o hihi

MAPPIAU berkata...

@mie

waaaaa sempat lagi ko yea mie hamboi hamboi hamboi..haahahahaaaa

takpe mie ko antar jer dulu proposal kalau la cukup syaratnyer ok jer, tapi kalau tak lulus akak shrek kan aje proposal ko tuh akekekeke :P

MAPPIAU berkata...

@mcm ni lah

hehehe ok la tuh sekali sekale layan ujang. lawak lol huhuhu

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

alaaaaa kakD nih suke tau kantoikan gue huhuhu :P

MAPPIAU berkata...

@Yan

hihihihihi

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

yezzzaaaaa memang syiokkk oooo huhuhu

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

hahahaha dah sejuk kan nak mandi pun maleh wakakakaka tu yang berbaju tido lagi tuh huhuhu

MAPPIAU berkata...

@Azwar

owh ye ke?? kat belah mane yea huhuhu (tetibe malu pulak hiks)

nanti lepas ni kalau terserempak lagi tegur la yeh leh kite berkenal kenalan gitewww kan hikhikhik

MAPPIAU berkata...

@zati embong

hahahahaha punyer la malas nak mandi jat oiiiii sejukk!! huhuhu

Kalamhati berkata...

hihi lawak je baca..seronok btul..

Fadzli Amir berkata...

Kalu dah kenyang, bawak2 la lari setempat ke, skipping ke...hehehhe

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

hehehe mekacih :)

MAPPIAU berkata...

@Fadzli Amir

errr errr memang dah niat dah nak skipping ngan lari setempat sume, tapi terniat dalam mimpi la pulok akekekeke :P

etiey.com© berkata...

part pilihan ialah layan blues.. heheheh

YanaMIB berkata...

hekhek tido time sujuk mmg mantap..!! skrg pn rs nk tido..zzzzzzzz @_@

wan nurul hezrina berkata...

nampak sedap durian tp time preggynie mmg takleh bau=)wah hujan2 mmg laparjer rasa n sedap tidoo..zzz

mekchu berkata...

papa irfan tujukan lagu tu khas utk bibik la.. sbb bibik rajin dan menggoda di celah langsir itu.. hak hak.. auuummm..

IDAZS berkata...

wah, mmg best aktiviti anak beranak tu. Paling best part mamairfan lah. wahahahahahaha

sedapnya tgk lempeng tu, pastu durian pulak, aduhai mmg fevret saya dua2 tu.

tapi kalau hari minggu anak tido mmg konfem mak bapak tido juga, tido berjemaah gitu. kahkahkah!

ctpayong berkata...

hari tu ja gagal ujian. hari lain pastikan pass...."jaga makan".

SYANI berkata...

Tido atas sofa tu cam tido dengan rimau... hik.hik..

HonEyBuNNy berkata...

nyeyak sungguh tido yer...hehe

sama la ila..lepas makan tido..ternak lemak...hehe

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad berkata...

hahaha... emaknya sebok dengan tido...:)

ISARA berkata...

Salam kenal.
Hehehe .. memang cenggitu rupenye!

MAPPIAU berkata...

@etiey.com©

sobab tu la bini eh sampai tertido2 dengar die layan blues hikhikhik

MAPPIAU berkata...

@YanaMIB

yeah...betul betul betul :))

MAPPIAU berkata...

@wan nurul hezrina

alalala siannye yea, pembawakan budak la tu kan hihihi

takpe nurul nanti lepas beranak apelagi belasah la seguni!! wah hahahahaha

MAPPIAU berkata...

@mekchu

memang gue bako organ tu nanti aaaummmmm!!

MAPPIAU berkata...

@IDAZS

yupp betul tuh, kirenye tido berjemaah tu aktiviti wajib! yea dak akekekeke

MAPPIAU berkata...

@ctpayong

hehehe insyaallah kak mekacih :))

MAPPIAU berkata...

@SYANI

aauuuummmmmmmm hahahahaaa

MAPPIAU berkata...

@HonEyBuNNy

tu la lepas makan tido memang la syiok kan sekali bile naik timbang sentap!! hahahahaaa

MAPPIAU berkata...

@Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad

uiiii sebokk...sebokk... hiks

MAPPIAU berkata...

@ISARA

hehehe salam kenal kembali :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...