SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 27 April 2011

Tiup Lilin!

Hari ni besday omak den tau, so pepagi2 lagi eden dah giler semangat dial no telepon kampung (konon2 nak jadi anak eh yang first la kan wish) HeHeHe. Selalunye lopeh omak den angkek jer tipon ayat kebiasaan den akan tanyo "hmmm buek apo?" pastu hari ni dengan selambo dugong omak den jawab "tongah tiup lilin" errrk?! apekah?? hahahaaaa.

Hadoiii la omak suko tau bagi jawapan yang buekan den nak terkeluar angin kontut hahahahahaaa. Eh tapi ok gak kan, dah omak den hint nak lilin yo bukan kek ko hadiah ko kan haa okeh okeh (wakakaka dasar anak tatak guna nih :P)


Ni gamba maso den bertunang ngan papairfan dulu hikhikhik.


Omak!! selamat hari jadi yo, mudahan omak sihat sentiaso, murah rezeki dan diberkati Allah hendaknyo aminnn.

Dari orang bolum keluar dari porut omak lae memang orang dah niat dah memang akan sayang omak selamonyoooooo ececeecece.


*sile baco gune slang nogori yea kengkawan untuk mendapatkan feel yang sebenar hahahahaha :P*


-mamairfan-

41 ulasan:

aDieyZa berkata...

totibo den teraso macam kek nogori lak.. totiba yo den rasa nak balik kampung.. hahahaha..

akk, bahau area mana?? bukan geng nogori je, geng sedaerah rupanya kan.. hahaha

selamat hari lahir utk mak akk.. semoga dimurahkan rezeki & diberkati usia hendaknya..

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

Hahahaha tu la pasal kan, tak sangke kito sedaerah!! akak area batu kikir adieyza kek area mano? waaaa speaking nogori dah wakakakaka

mie berkata...

tergeliat lidah gue ikut slang ni...
selamat hari jadi....
mesti sedap kalo mamairfan buat kek...
lalalalaaa

aDieyZa berkata...

akk, den ( eh, tetibo den lak, selalu zana.. hahahah) dok bandar baru soting (bandar baru serting)..
husband lak dok pasoh..

dokek bebonar kito ni kak.. rayo nanti boleh makan lomang samo2.. hahahaha.. xsangko rupo eh akk den ni org batu kikir jambatan bosi.. huhuhuhu..

etiey.com© berkata...

selamat hari lahir omak... moga panjang umur murah rezeki. amin....

MAPPIAU berkata...

@mie

eceh...tapi kan mie kek tuh akan jadi lagi sedap kalo ko yang sponser!! lalalalalalaaaa :P

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

laaaa dokek bobonar la weihhh hahahaha

dah macam jojak kasihan dah ni kan...nanti minggu ni eden balik kampung kalo ekau balik jugak roger2 la eh hiks.

waahh ini botul2 macam kek nogori dah ni wakakakaka :P

MAPPIAU berkata...

@etiey.com©

hehehehe mokacih etiey :)

bonda dadif aka akish berkata...

omak ehhhh....

hepi besday yah...muge pnjang umr eh...sihat tubuh badannye....

=)

zati embong berkata...

kak..cantiknya kak!hihi

lain da kak dulu dgn skrg tau.huhu

hihi,jgn marah jat tau!

HonEyBuNNy berkata...

***selamat hari lahir...

adehhh...xreti nak cakap nogori..hehe

Kalamhati berkata...

hehe gelak den baco haa..

selamat ari lahir utk mak dian..den nk nolong tiup lilin gak ni..hehe

Tanpa Nama berkata...

hepi buzday.. to omak.... hepi buzday to omak.. hepi buzday to omak.. hepi buzday to you...

semoga panjang umur murah rezki...zassss

-papairfan-

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

hehehe mokacih :)) (b/p omak den)

MAPPIAU berkata...

@zati embong

cissss...hahahahahaaaa :P

MAPPIAU berkata...

@HonEyBuNNy

hahaha takpe takpe take time untuk blajo yea akekeke

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

hehehe mekacih :)), haaa nak join tiup skali?? okeh okeh nanti den boli extra lilin yoo akekeke

MAPPIAU berkata...

@papairfan

dah nyanyi tuh kek eh mano bangg??? :P

wifenavy berkata...

Hepi buzday to Omak yo.. Jgn lupo cakap kek omak I LAP U.. (he he tingat kat Arwah Mak Mertua.. I LAP U 2 katanye.. org Philahdelsia ko..)

Yan berkata...

Macam nak tergeliat lidah den ni hah baco.

Banyak2 slang, slang negori ni mmg den tak brapo nak rasi.. Walau penah duk Seremban 2 tahun masa tingkat 4 hingga 5 kat Sekolah Teknik Tuanku Jaafar.. Sosah bonar den nak ingat rentak dio..hee..

kayyana berkata...

wow!!! slimnyer die,,,, cantik menariks ko memang de bommm.. hehe.. happy besday atok irfan..

wifenavy berkata...

Hepi buzday kek Omak eh.. Jgn lupo bagitau Omak I LAP U.. (tingat kat Arwah Mak Mertua.. org Philahdelsia.. dia balas kat kitorg (tak reti ckp Luv).. I LAP U 2)

MAPPIAU berkata...

@Yan

hahaha susah2 pun ado yo tuh slang nogori eh akekeke

MAPPIAU berkata...

@kayyana

auuuuuwwww malu ai hikhikhik

hehehe mekacih :))

MAPPIAU berkata...

@wifenavy

hahahaha yolah balik kampung minggu ni nanti den kobaan kek omak eden memang sentiaso lappp u kek dio akekeke

mudahan arwah omak mu dirahmahti Allah hendaknyo :))

Fadzli Amir berkata...

Bobolit lidah den ni ha sampai tolentok-lentok tongkok den nak baco entry ni...apo2 pun selamat ari jadi yo makcik...hehehe

Hanis MY berkata...

wewitttt windu banget ni!!!! ps: selamat hari jadi jugak omakkk... ehehe ngada panggil omak jugak haa... best jugak baca entri loghat nogori ni!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

selamat menyambut ulang tahun yg ke...semoga mokcik di panjangkan umo n di murohkan rozoki....(ewah apa bahasa yg aku pkai ni ye...)hehehhee..

mie berkata...

nak sponsor?
tunggu gue blajo buat kek...
buat masa ni hanya mampu membeli kek je..
hahahaaa

ctpayong berkata...

nasib baik tak standby lilin dari dalam porut omak lae.

mekchu berkata...

ekau bilo nak balik nengok an omak ekau tu daro???

qlah berkata...

semoga emak akk dimurahkan rezeki dan panjang umur... =)

ieda berkata...

eppy bday buat mak diana .. dn salam kenal dari akak :)

adik duk ktn ya ?? ...

MAPPIAU berkata...

@Fadzli Amir

hahahaha berbolit takpo jangan tergeliat sudah!! pueh pulak kang eden nak botulkan balik akekeke :P

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hehehe mekacih dik, takpo ekau mengado pun still cun meh hiks :)

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

ni namenye bahase hantam sajalah labuuu...akekeke

hehehe mekacih kakD :)

MAPPIAU berkata...

@mie

eh eh sponsor tolong beli pun lagi la afdal dik akekeke :P

MAPPIAU berkata...

@ctpayong

hahaha mau terus di picit2 eh den time2 kuar tu kang akekeke :P

MAPPIAU berkata...

@mekchu

wah daro??? huhuhuhu terus terase awet muda sudah akekeke :P

MAPPIAU berkata...

@qlah

hehehe mekacih dik :)

MAPPIAU berkata...

@ieda

mekacih kak dan salam kenal juga yea

saye duk putrajaya kak :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...