SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 18 Mei 2011

Tak Sedap!!

Ade la satu hari tuh, aku ngan irfan dok layan tengok siaran ulangan AF. Sambil tengok pastu mulut pun ikut gediks la same nyanyi kan. Tengah2 aku nyanyi sambil feelling2 nak tarik suare ala2 ella tibe2,

Irfan: benti mamaaa...bentiiiii!! (berhenti mama, berhenti)


Aku: nape??


Irfan: tak tedapp!! (tak sedap)


Aku: Errkkk??


Hadoiila bertuah punyer anak sentap mak ko ni tau tak :((.


Takpe takpe, nanti papa ko balik ko tido ngan papa tauuu huh!


*huh!! gue kene banyakkan minum air asam jawe nih* :P


-mamairfan-

32 ulasan:

Farrah Hasna berkata...

teguran budak kan jujur..haha..jgn marah ye

MAPPIAU berkata...

@Farrah Hasna

uhuk uhuk shaye redha huhuhu

mie berkata...

bukan setakat asam jawa je...
kena jogging 10 km sehari..
tingkatkan stamina...
pitching ada lari skit... heheheee

MAPPIAU berkata...

@mie

uhuk uhuk terus rase batuk kering dah nih :P

baekklah saye redha jugekk tsk tsk

wifenavy berkata...

Hmmmm.. Ulasan yg membuatkan Mama Irfan "SPEECHLESS".. ngee;b

MAPPIAU berkata...

@wifenavy

huhuhu memang dah tak terkate ape dah ni, nak senyum pun tatak boleh jugak yang bolehnye redhoooo jer nih uhuk uhuk.

p@kcikLie berkata...

anak pon pandai nak kritik...kok sedap pon dia kata tak sedap, cmner nih...hehe..layan je.

zati embong berkata...

hahaha.sabar jela.sikit punya suspens.haha

Hanis MY berkata...

wewitttt irfan mcm artis la, ada bakat...haha lawak betul... selamba je ckp tak sedap takpe2 akak kena wat latihan vokal lagi hik2

MAPPIAU berkata...

@p@kcikLie

hehehe tu la pasal, nampak eh layan kan yola kan walaupun sentap hahaha

MAPPIAU berkata...

@zati embong

hahaha tu la pasal jawapannyer tuh menusuk ke kolbu terus!!

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hahaha tu la pasal, sentap akhak tauu baru nak feeling ala2 artis (kononnn) hahaaahahaha

kene prektis banyak kali lagi nih hiks

mekchu berkata...

amboi amboi amboi.. kecik2 dah pandai komplen.. tu dah ada gaya main gitar, mama nyanyi..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

ank yg pandai mengkritik...

MAPPIAU berkata...

@mekchu

takpelah kali ni tunggu papa die balik jelah yang nyanyi omak eh dah tak larat nak sentap dah nih hahahaha

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

hurrmmmm tau takpo uhuk uhuk

etiey.com© berkata...

budak kecik tak pandai menipu.. hikhik

dwaty berkata...

dah ada pengkritik tetap rupanya... hikhikhik... lagi berbisa dari kak ogy..

Fadzli Amir berkata...

hehehe...make sure lepas minum asam jawa sora sedap..kalu tak sedap nanti kena suruh berhenti lagi...

Papa Mifz berkata...

wah ada gaya la irfan pegang gitar...

aDieyZa berkata...

hahahhahaha.. org kata budak2 ni jujur kak.. (larikkkkkkkkkkk)

qlah berkata...

wah.. macam2 kerenah.. hehe ;)

Kalamhati berkata...

ahhahaadei la!kecik dh pandai jadi juri irfan ni..hehehe tomei!!

MAPPIAU berkata...

@etiey.com©

uhuk uhuk tu la pasal menusuk sungguh dah nih hahaha

MAPPIAU berkata...

@dwaty

Hahaha tau takpe, sekurang2nye kak ogy tuh nak lagi berlapis2 kan, tapi budak tuh direct terus!!

MAPPIAU berkata...

@Fadzli Amir

tu la pasal, bangun tido minum air asam jawa, sebelum tido pun bedal air asam jawa dah nih ahahahahaaa

MAPPIAU berkata...

@Papa Mifz

gaye je lebih tuh, cube suh goreng kelaut! hahahaha

MAPPIAU berkata...

@qlah

ngehehehe tu la pasal peel anak kan hiks

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

tu la pasal kak, hahaha anak anak

bonda dadif aka akish berkata...

kahkahakha...*tawe jahat neh*

sentap dgn anak sendiri ko....

cayalah irfan...

takpe beb...bleh cobe lagi dinext time...eekekkeek

*gurau okies*

IDAZS berkata...

kihkihkih, saja irfan ni.

tapikan, kanak-kanak tu bercakap jujur. erkkkkk, larikkkkk!!!!

wan nurul hezrina berkata...

hahaha aah asam jawa bagus..btul2 tak sedap ke kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...