SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Selasa, 14 Jun 2011

Alaa Siannye Sayang Bucuk Mama Demam..

Pukul 4.30 pagi tadi irfan dah merengek tak lena tido sebab badan die panas. Terus bagi die makan ubat (nasib baik memang ade spare ubat demam).

Lepas dah makan ubat kasi lap2 badan die ngan kain basah, pastu barulah irfan boleh tido balik. Sebelum die nak lena tuh hai la kejap2 rengek.

Pukul 7 pagi camtu barula irfan lena betul. Ni kejap2 lagi nak pegi klinik tengok camne. Mudahan cepat la sembuh si bucuk macam mama nih.

Eh pagi tadi ade gempa kan kat sumatera, tempat korang2 ade rase gegar ke weih??.

Kat area taman aku nih takde pulak rase gegar, tapi kat area opis aku geng2 aku cakap 2 kali gegar sampai dieorang sume kene turun sebab bomba nak cek bangunan.

Mudahan semuanye selamat la kan.


-mamairfan-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

25 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

alo2 sian dia..biasa la skg ni musim la...

moga cepat2 irfan semboh ye...

aDieyZa berkata...

ciannya irfan.. semoga cepat sihat yer..

intan_blur berkata...

siannye dia..wlupun demam..nampak hensem..hug utk irfan yaaa..moga2 cepat sembuh.. ;)

a'ah..td intan kat ofis rase gegar..computer intan ggggggggrrrrrr..!!! ;)

Yan berkata...

kesiannya.. Abang Irfan ni pun tak sihat semalam.. baru mula sekolah semalam...

ridhuan berkata...

Moga dipermudah kan irfan...sekarang ni musim tak menentu...kejap panas kejap sejuk...jadi jgn lupa air minum banyak...insya Allah..

Hanis MY berkata...

siannya irfan... get well soon... odaijini ye...

dwaty berkata...

macamana hero bleh demam ni... demam2 pun control encem ya irfan...

Hanim Mahali berkata...

ala siannya irfan.... semoga cepat sembuh...

IDAZS berkata...

sian irfan, nampak sgt tak larat tu, moga cepat sembuh ya :)

a'ah, bangunan kami pun goyang jugak! seram!

IDAZS berkata...

sian irfan, nampak sgt tak larat tu, moga cepat sembuh ya :)

a'ah, bangunan kami pun goyang jugak! seram!

Amie berkata...

alaaa....sayang irfan...comelnya...

Mama'cfa♥ berkata...

demam windu papa la tu.. sianye die... afan pun nk dmam .. tetbe selseme batuk

Abg Uday berkata...

lor ciannye die...
bestnye ade anak...
sy lom kuar ag..hehehehhe
coming soon....

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

tula tu kan. terima kasih kakD

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

mekacih anty... :)

MAPPIAU berkata...

@intan_blur

balas *hug* :))

mekacih anty..

MAPPIAU berkata...

@Yan

tula tuh, tengah musim kan sekarang nih.

MAPPIAU berkata...

@ridhuan

tu la tuh kan. Terima kasih yea.

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

shiek shiek anty (terima kasih anty) hahahaha ade paham ka adik? hiks

MAPPIAU berkata...

@dwaty

entahlah kakak hero akhirnya kecundang juaaaa hiks. anyway mekacih yea.

MAPPIAU berkata...

@Hanim Mahali

terima kasih..

MAPPIAU berkata...

@IDAZS

terima kasih.

tu la tuh banyak jugak bangunan goyang2 kan huhuhu takuitt

MAPPIAU berkata...

@Amie

terima kasih

MAPPIAU berkata...

@Mama'cfa♥

tu la tuh, nasib baik mama die leh bertahan lagi huhuhu

alaaa sian afan yea tu pun demam rindu jugak la tuh kan hurmmm..

MAPPIAU berkata...

@Abg Uday

hehehe tu la tuh, anak tuh penawar suke dan duke.

owwwh papa to be la nih yea, mudahan semuanye selamat yea :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...