SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 17 Jun 2011

Budak Mucuk Macam Dah sihat..

Alhamdulillah irfan dah beransur sihat, pehtu aku pun dah start keroje dah hari nih. Panas pun dah kurang, cirit birit pun dah kurang jugak.

6 hari dok berkepit ngan irfan kat umah dan sekarang ni serius gue sangat2 rendu sama itu budak bucuk macam.

Eh tengss sesangat kat semua yang doakan irfan cepat sembuh yea. Terharu sangat2. Saaaaaayanngggggg korangggggg (ceh tetibe hahahaha :).



-mamairfan-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

11 ulasan:

intan_blur berkata...

alhamdulillah..tu demam nak besar tu ..;)

Farrah Hasna berkata...

alhmdullah dah makin sihat

mekchu berkata...

lama jugak budak bucuk macam tu demam.. skang mama kena pulun buat keje.. ala, esok dah cuti laaa.. apa kes nak rindu dendam.... (berlagak)

bonda dadif aka akish berkata...

alamak..bonda tertinggal la cite pasal irfan neh..sian dak irfan.....alhamdulillah dah baek dah pon.....

namo buli mommy lg ya irfan..

=)

Hanim Mahali berkata...

alhamdulillah... baguslah irfan sudah semakin sihat... ^_^

mappiau berkata...

@intan_blur

haah tu la tu kan :)

mappiau berkata...

@Farrah Hasna

alhamdulillah terima kasih :)

mappiau berkata...

@mekchu

hahaaha biasak la hover kene lebih :P

mappiau berkata...

@bonda dadif aka akish

hehehehe mecihhh momma dadif! :)

mappiau berkata...

@Hanim Mahali

Alhamdulillah thanks dik :)

zati embong berkata...

baguslah kak,irfan da ok.lama jat x jenguk kak.lama jat xbukak blog.sobsob.smpaikan irfan skit pn xtahu.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...