SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 24 Jun 2011

Hari Mengumbirakan Perut!

Hehehehe hari ni perut pasti bergumbira, dan hari ni jugak akan ku pastikan tidak akan menziarahi timbang! Hahahahaha :p


-mamairfan-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 ulasan:

intan_blur berkata...

waaahhhh..ade jamuan ke..intan selalu dgr jamuan hari jumaat kan..kat ofis intan kdg2 jek buat jamuan

aDieyZa berkata...

wah, ada jamuan ke kak? hantar la cikit dekat zana ni.. boleh jugak share2 lemak tu.. hahahahaha

Hanis MY berkata...

ee jelesnya huhu, party farewell ke? nak kuih kaler cikelat tu bisa gak bukkk???

wifenavy berkata...

Nyam nyam.. sedapnya jamu mata pagi2 nih!!.. Jgn gumbira sangat perut yeee!!.. takut perut kuciwa nanti11..

bonda dadif aka akish berkata...

halamk..sesi membuncitkan perotla.... loike...loike!!!

zati embong berkata...

kak,laksa ke 2 kak?hihi

mappiau berkata...

@intan_blur

sebab muasabab suke buat hari jumaat sebab mase rehat yang panjang, pastu mase makan pun paaaaanjangg akekeke

mappiau berkata...

@aDieyZa

hantar makan tuh payah sikit sebab akak dah balun semua, tapi nak share lemak di alu2kan akekeke :P

mappiau berkata...

@Hanis MY

tak lah party saje2 jer nak menyantakkan perut dik, kuih cekelat tu namenyer kuih kaswi mau ka? nanti tahun depan baru akak pos yek akekeke :P

mappiau berkata...

@wifenavy

hahahaha memang perut keciwa akhirnya punnn akekeke

mappiau berkata...

@bonda dadif aka akish

yeaahh i know u hiks

mappiau berkata...

@zati embong

tak dik mee kari, laksa nexttt time for makan2 akekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...