SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Sabtu, 18 Jun 2011

Hari Ni Kannn..

Phewww satu hari yang aaaaaamat memenatkan, tapi penat tuh rase berbaloi2 bile 2 hero kesayangan sentiase di sisi (ecececece :p).

Irfan pun dah kembali dengan aktiviti asalnye yang mane omak eh akan bertukar jugak jadi tarzan hahaahahaha :p.

Pepagi morning yang tak berape nak morning dah zassss ke Seremban, pastuuu zasssss ke gombak pastuuu zassss pulak ke putrajaya. Pastu..pastu..pastu.. Eh dah sampai rumah :p.


-mamairfan-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

10 ulasan:

Kalamhati berkata...

huikk ngalahkan otromen lak diana ni zass sana sini..hikhikhik

Kak Aya berkata...

wahh dasat, macam superheroin pulak ..zasss sampai sana, zasss sampai sini..

salam kenal.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

wah siomak dah tukar jadi tarzan ye...ini sudah baik...

wifenavy berkata...

banyak nye agenda dalam satu hari.. tapi memang terror kan.. zus-zas zus-zas..

mappiau berkata...

@Kalamhati

ni sume pengaruh citer tv la nih hahahahaha

mappiau berkata...

@Kak Aya

hik hik hik

mappiau berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

jage2 jage2 ...hahahahaha

mappiau berkata...

@wifenavy

disebabkan banyak nau la tu main zas zasss zisss zussss tuh hahahaha

kayyana berkata...

zassssssssssssss ke presint 18...

zati embong berkata...

alahai,ke hulu ke hilir kak?take care!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...