SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 8 Jun 2011

Majlis Perkahwinan Atuk Irfan - Malam Berinai

Hahaha nanti2 atuk irfan yang aku maksudkan ni merangkap kepada pakcik aku okeh, bukan ayah aku tau uiiiii mintak dijauhkan la haih. Kang tak pasal2 omak den kat kampung cili kan ayah aku kang haaa. 

Cenggini kan irfan cucu pertama kat belah keluarga aku, pastu aku pun cucu pertama jugak kat belah keluarga mak aku. Jadinyer yang kawen ni kirenye pakcik aku yang last la belah mak aku, alaa kire lagi senang adik mak aku yang bongsu la. Jadi dengan irfan kire atuk irfan la nih.

Haaaa punyer panjang nak ekplen hahahaha. Nasib la kalau ade tak paham lagi haih :P. Phewwww (lap peluh) hahaha hover tau sampai berpeluh2 bagai nak mengekplen.



Haaa ni la atuk ngan uwan irfan yang baru kawen tuh, hehehe mase ni malam berinai. Kirenyer aku tue setahun la dari pakcik aku nih. Tapi ai tatap menten younger okeh waaaaa statement *takbolehterimakenyataan* nampaknye sile la muntoh berjemaah! hahahaha.

Ekceli majlis nikahnyer 27 Mei hari tuh, Tapi baru hari ni aku terkedek2 (bak kate kaksu) nak hapdet. Hahahaha ape kan daye, malas punyer kes la ni :P.



Ok ni la uwan aku, kirenye mak kepada pengantin la nih. Alhamdulillah uwan aku sihat lagi walaupun dah banyak umur :).


Haa ni pulak omak eden tengok sipi2 dah la yo, malas nak enteprem muke omak den lobih2 kang omak den lagi femes dari den kang kek blog nih ohhhh tidakssss. Hahahaha kasi pangggg laju2 sama ini mak budak  dengan omak sendiri pun mau jeles cait!!. 



Owh ni pulak  ayah aku, merangkap atuk irfan, tapi yang kawen bukan atuk yang tu okeh oh No No No No (sambil jari telunjuk membawa ke kiri dan ke kanan) ceh dah macam iklan rokok daaaa hahahaha.


Yang ni pulak irfan ngan omak eh, eh eh macam kenal??? Panggggggggg!! sedass. Owh owh aku la nih hahahaha sengal sudah :P. Ok ok gue gurau2 jela alaaaaa kang aku sentap buat2 malas lagi kang haa haa :P. hahahaha.


 
Time nak merenjis ni ingatkan irfan seeksited macam omak eh lah jugak untuk merenjis same, tapi hampehhh!! sikit pun die takmo turun asyikla nak berdukung. Sudahnye sambil senget benget  sampai kuar muscle tangan la aku merenjis pengantin (ceh hover!! hahaha).

Pastu cuaca malam tu pulak punyer la bahang, uiiii menjejeh2 peluh sume keluar okeh. Sila fokuskan irfan yang kefelikkan pestime dapat bunge telur hahahahaha. Last2 telur tuh irfan buat main boling okeh, bertuah punyer budak haissshh.


Lepas dah setel renjis merenjis sesi berfotogediks pulak dengan pengantin, sila fokus kat gambar irfan tuh, time tuh punyer la die takmo bergamba sebab sebok nak pegi main bunge telor tadi ngan atuk okeh. 

Tu  gambar aku tuh sambil posing sambil pegang irfan kuat2 takmo die terlepas tu yang jadi menyengeh lebar tuh, Dah tak cun gambar dah gambar gue okeh *pitamss*.



Lepas dah berfotogediks bagai tibe la mase yang amat2 la aku teruja menanti okeh, ngeh ngeh ngeh makan timeeeeee ngeeeeeee. Haaa spesel punyer menu okeh malam tuh, siap ade sate bagai muehehehe akhak lagi sooooka la kan kan kan hiks.

Okeh selesai majlis berinai esoknye majlis bersanding kat belah perempuan pulak. Ok nanti sambung eh, hahahaha dasar pemalas memang cenggini :P.


-mamairfan-

26 ulasan:

zacky786 berkata...

selamat pengantin baru utk irfan ..~

p/s : waaa satay cm sedap jer

Yan berkata...

Wahh.. pakcik lebih kurang sebaya ye... akak pun ramai yg cam tu. tapi pak sedara sepupu lah..

maya amir berkata...

cuti sek musim kawen..tp dh nk abis cuti sek ni..marilaa bersama2 memeriahkan kawen&memenuhkan peruttss..yeayyy...hehe

idazs berkata...

Adui tajuk, mati-mati ingat mmg atuk irfan yang kahwin tadi. hehehehehhe

apepun selamat pengantin baru 'atuk' irfan dan semoga berbahagaia ke akhir hayat.

psstt: sate itu sungguh menyelerakan, nyum-nyum

kayyana berkata...

huk aloh.. wat suspen je... huhuhu.. nape irfan pakai bju tdo je.. mak bukan main glamor lg.. tak aci cmni..

intan_blur berkata...

selamat pengantin baru tok..
salam dear..intan pun ade juga pangkat2 yg mcm nih..mkcik2 n maksu intan sume bwh intan..hehehhe..tp panggil ko..ko..aku jek..;)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

ko ni buat2 alasan pegang irfan plak pada hal ko yg nk berhimpit kat papairfan.....eleh2...ingat org tak tau ka???hohohohoho...

etiey.com© berkata...

aduh diana... tajuknya kemain. mmg ingt atuk irfan.. dalm hati dah berdetik "wah atuk kawen ada majlis berinai"...kah kah...

selamat pengangtin baru pak cik!

Hanis MY berkata...

atuk sedara irfan...vavava mmg tajuk hot ok haha... lawak la.. i like wedding2...wahhh gojesnyaaa ahkak angun bergaya wewittt... dah lama tak taip motippp? kat sini haha...

aDieyZa berkata...

pak cik akk lebih kurang sebaya dgn akk.. maknanya masa mak akk dpt akk, nenek akk tgh mengandung?? gitukah maksudnya??

akk mmg maintain awet muda.. meh share tips awet muda tu dgn zana.. huhuhu

zati embong berkata...

telur buat bowling?hahaha.sian dia kak.sabar jela.

jeely jelly berkata...

ingatkan atuk irfan ayah akak td.. haha.. tekejut gak bace tittle :)

eyh2!! asal maka akak lg vogue dr akak nie.. walaupun nmpk sipi2 je ? haha !! *ayat-bg-jeles :)

MAPPIAU berkata...

@zacky786

hehehe terima kasih. Memang sedap satey tuh teringat2 lagi sampai la nih hiks

MAPPIAU berkata...

@Yan

alkisahnyer begitula kak, siap panggil ko aku jer, dah tak jauh beza umur kan hiks

MAPPIAU berkata...

@maya amir

yeahhhhh tang memenuhkan perutsss tu akhakkk soooka akekekeke

MAPPIAU berkata...

@idazs

kikikiki...anyway terima kasih yea.

haaa tu la tuh nanti lepas ni boleh la ida terai wat sate lak masuk dalam belog DDK akekekeke

MAPPIAU berkata...

@kayyana

tu sume strategi tuh nak suh irfan tido cepat lepas tuh *ehem ehem* wakakakaka :P

MAPPIAU berkata...

@intan_blur

haaaa tu la pasal dah umur tak jauh beza kan memang ko aku je la hiks

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

alaaaaaaaaa kakD ni suke tau mengantoi kan ia * malu ai * auwwwww hahaahaha :P

MAPPIAU berkata...

@etiey.com©

hohoho mintak dijauhkan lah kan hiks. hehehe thanks

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

auuuwwww tergoda akhakkk dengan kate2 manis mu dik *cair cair* hahahaha

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

hahahahaha begitula maksudnye dik.

hah?! tips ape erk, hurmmm hurmmm senyummmmmmmmm jer sokmo dik sampai orang cakap ko giler haaa awet mude la ko lepas tuh kah kah kah :p

MAPPIAU berkata...

@zati embong

hahaha tu la pasal, memang kene banyak sabar tau ngan budak tecik tuh hiks

MAPPIAU berkata...

@jeely jelly

hahahaha ko memang tau *sentaphatimaknak* kakakaka :P

Hanim Mahali berkata...

@zacky786 selamat pengantin baru utk irfan??? ni irfan yang kawen ke atok dia... hikhikhik

mamairfan, tahniah! dapat nenek baru... hehehe... panjang akak explain pasal atok irfan tu... Hee

MAPPIAU berkata...

@Hanim Mahali

owwwh maybe die typing error kot dik hehehe

anyway thanks ya :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...