SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Jumaat, 10 Jun 2011

Majlis Perkahwinan Atuk Sedare Irfan- Belah Perempuan

Hahaha kasi tukar sikit itu tajuk, kang kalo omak den baco kang haaaaa mampuih gue akekekeke. Ok ok lepas malamnyer majlis berinai, ke esok kan harinyer majlis bersanding kat rumah belah perempuan pulak.

Rombongan gerak pergi rumah belah perempuan lebih kurang kul 12 lebih. Pukul 11 pagi baru la aku terkedek2 nak bersiap bagai (hahahaha tetibe dah jadi trademark pulak terkedek2 :P).

Tengah2 aku siap aku tengok papairfan ngan irfan senyap jer tak tau mane pegi lepas masing2 dah siap. Eh eh aku ni dah kene tinggal ker?, Kalau betul la dieorang tinggalkan aku sampai hati dieorang tau. Takpe2 sat g aku buat drama sentap!! nasib la papairfan (hahaha tak menahan siap niat nak sentap2 bagai tuh).

Lepas aku dah terkedek2 siap terus aku keluar pergi kereta, tengok2 kereta still ade, ghupenyerrrrr dieorang anak beranak ade aktiviti baeeeekk punyer duk nonggok dalam kereta okeh. Haaaaa meh skodeng same2 meh :P.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v




 

Ohoooo ghupenyer si bapak ngan si anak sedang berposing sakan yea dalam kereta, sorang pegang kamera, sorang pegang henpon. Takpe takpe moh jela kite layan nengok due beranak ni berposing (sambiltariknapaspanjang). 



Ooooh mule2 si anak eh dulu posing yea hurmmmm (macam dah nak bermule nada jeles disitu)



Lopeh tuh bapak eh pulak posing sakan hurmmmmmmmmmmmmmmmm (nada jeles semakin paaaanjanggggggg) hahahaha.



Lopeh tuh servis bertukar tangan pulak kat anak eh untuk berposing lagi, eceh dan kali ni buat peace2 pulek hurrrrrrmmmm.



Ecewah tak menahannnnn bapak eh pun samo naik nak buat peace2 jugekkkkkkk hahahahaahahaha layannnnn.
 

Sambil berfotogediks sambil jengok2 pulak kot2 la si omak eh dah siap ke belum (osah lamo eh si omak bersiap! akekekeke :P). 



 Haaaa lepas omak eh dah siap kene la ade gamba ngan omak eh pulak kan, giler tak ade mau *sentaphatimaknak* kang haa ahak ahak ahak.



Lepas dah pueh masing2 berfotogediks dalam kereta, kiteorang pun terus zasssssss ikut rombongan ke rumah pengantin alferempuan lah. Sampai jer kat sane rombongan lelaki lepak2 dulu kat umah penanggah (tak tau maksud cecari kat gugel! hahahaha :P), utk siap2kan pengantin lelaki.



Lepas pengantin lelaki dah siap segak bergaye, sempat pulak die buat posing cenggitu tuh. Dan yang bestnyer die tak tau yang  papairfan telah mensnap gambar die tuh secare senyap! hahahaha alfadanlamuko ko kan akekekekeke. Canteeekk sangat la tuh ko posing camtu tocu (panggilan aku kat pokcik aku tuh) oiiii hahahahaha.



Dah siap2 semua terus ready untuk berarak tunggu pengantin perempuan.

Antara ahli2 rombongan. Memang saje jer aku suruh papairfan amik gambo aku sekerat, nak bagi menampakkan efek kurus pada aku sebenarnyer tuh wakakakaka dush dush dush!. *statementnaksedapkanhatisendiri* :P.


 

Dan akhirnya gambar kenangan pengantin dengan keluarge kecil kami ngeh ngeh ngeh. Time nih mood mamat irfan tuh baek agak eh tu yang berpeace2 bagai tuh hahahaha.

Lepas dah bergambar ngan makan sume dalam kul 2 lebih macam tuh kiteorang pun gerak terus balik kepangkal jalan. Lepas tuh  petang sikit kiteorang balik kampung uwan aku pulak, sebab esoknyer majlis kenduri kat belah lelaki pulak. 

Hehehe tetibe bersambung :P.


-mamairfan-

10 ulasan:

dwaty berkata...

encemnya irfan... Trademark peace mest x tingl... Mesti pokcik tu pak lawak kan. Posing tanpa segan silu. Sportg tul. Jauhnya sy mengomen. Dr langkawi tu. He3

dwaty berkata...

encemnya irfan. Hihi. Trademark mesti ada. Peace no war..

dwaty berkata...

encemnya... irfan... hikhikhik... sporting tul pengantin lelaki tu...

Farrah Hasna berkata...

gmbr pengantin llki tu kelakar la plak

aDieyZa berkata...

kelakar la pose pengantin lelaki tu kak.. hahaha..

Hanis MY berkata...

vavava vogetivass okeh! i likeee... irfan tu dah la pandai fosim fandai fulak amek gambar eh ni apa kes ckp bahasa f ni haha motippp???

MAPPIAU berkata...

@dwaty

hehehe mekasih dik. terbatuk2 akhak dibuatnyer hahahaha.

tu la tuh. jauhnyer bebenor duduknyer sampai ke langkawi ko hiks.

MAPPIAU berkata...

@Farrah Hasna

hahahaha tu care2 die tak tau yang kiteorang dah mensnap gelagat die tuh. hahahaha. orang tengah senang hati nak kawen la katekan hiks

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

tu la pasal, orang tengah heppi la katekannnn hiks

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hahahaha sampai sakit perut akhak bace komen ko ni dik ape kes nak ber f f bagai nih hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...