SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 20 Jun 2011

Selamat Hari Bapa Papairfan! :)

Errr walaupun lambat ok lagi kan nak wish untuk hari bapa kan kan. Alaaa boleh la yeh hehehehe. Ehem ehem buat papairfan isterimu ini nak ucapan selamat hari bapa yea sayang. Walaupun takde celebrate yang spesel tapiii percayalah bahawa diana ngan irfan teramat la menyayangi abang..(waaaa jiwang sudah :P).




Bagi diana abang la papa yang terbaik buat irfan (eh musti la kan kalo tak siapa lagi kan hahahahaa :P). Walau macam mane irfan lasak, nakal or tak dengar kate sikit pun abang tak pernah tinggi suare atau jentik irfan (jangan omak eh uiiiii menyinga tak sudah hahahaha :P). Walaupun abang selalu cakap nak bertegas kat irfan, tapi jauh di sudut hati abang selalu tak sampai hati dengan permintaan irfan kan kan. Jangan kate kat irfan kat omak eh pun abang seboleh2 akan tunaikan permintaan kiteorang tak kire lambat atau cepat.



Diana ngan irfan nak ucapkan Selamat Hari Bapa buat abang. Mudahan abang akan sentiase sihat dan bahagie disamping diana dan irfan. Sesungguhnyer kasih sayang abang pada kiteorang adelah segalenyer dan penguat semangat untuk diana di kala berjauhan dengan abang. Love u...


Waaa jiwang sudah :P ngeh ngeh ngeh, sekali sekale gue nak jiwang layan yolaaaaaa akekekeke :P *sambiltutupmuke*

Eh cop cop! tak lupe jugak Selamat Hari Bapa buat ayah den pokcik Yaya dan ayah mertue den pokcik Dollah hehehehe.


-mamairfan-

28 ulasan:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

daku sgt2 terharu...*eh mcm aku lak papairfan*hohohohooho...

melawak je ye...selamat hari bapa jg kakD tujukan buat papairfan....

||aLeaSaRa|| berkata...

wah selamat hari bapa juga dari kami semua ye =.=

intan_blur berkata...

happy fathers day to papa irfan..!!
ank ayah la katekannn.. ;)))

dwaty berkata...

SELAMAT HARI BAPA....

mekchu berkata...

diana (sambil jolok2 tekak), tak sangka awak sungguh jiwang.. luaran je ganaz, tp dalam jambu.... hahahaha..

Selamat Hari papa, papairfan :)

@mel berkata...

ngeeeee......
appy fader day gak kat papa irfan..

Hanis MY berkata...

tersangatlah romantika d amor, bertuah encik papa irfan dan irfan sebab ada ahkak dlm hidup mereka... :)

sy pun wasurenai jenguk sini sokmo hehe

aDieyZa berkata...

jiwang betul entry akk aku kali ni.. hahahaha.. romantik!!!

selamat hari bapa utk papa irfan.. kak, doakan thn depan ada rezeki husband zana celebrate hari bapa.. sob3..

bonda dadif aka akish berkata...

wowowo....best punye jiang..

hepi papa days la utk syg ko tuh...

=)

Mama'cfa♥ berkata...

uwahh sedih lak bace.. huh se bek deorang blk kn...itu minggu.. hihih xdpt celbrt pun xpe diana.. jnji pulang kan..kan.....

Fadzli Amir berkata...

Aku pun ade terima sms berduyun wish happy fathers day...hehehe...tak sangka dah bergelar bapa kepada 3 org cahaya mata..!!!...papa& mama irfan bila lagi nak bagi adik kat irfan..???hehehe

Kalamhati berkata...

ecece jiwang lak..
tp terharu KH baca tau..huhu

selamat hari bapa utk papa irfan..papa yg sporting ni..=)

Tanpa Nama berkata...

sob..sob..sob.. so.. sweet my dear.. mekasih sayang.. guys.. mekasih byk2.. hope will be a great father in the world.. zasssss

-peace no war-

-papairfan-

mappiau berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

hahahaha kakD suke tau hover!! huhuhu

hehehe mekacih kakD :))

mappiau berkata...

@||aLeaSaRa||

terima kasih :)

mappiau berkata...

@intan_blur

hahahaha tu la pasal tuh

mappiau berkata...

@dwaty

selamat hari bapa juga :)

mappiau berkata...

@mekchu

ape ke halnyer gi jolok tekak tu kak su oiii hahahahaha terima lah seadanye kenyataan tuh hahahaha *pengsan*.

mappiau berkata...

@@mel

ngeeeee mekacih b/p papairfan hiks :)

mappiau berkata...

@aDieyZa

hek hek hek sekali duekale dik hiks. insyaallah mudahan dipermudahkan rezeki mu dik :))

mappiau berkata...

@bonda dadif aka akish

kekekeke thanks babe!!

mappiau berkata...

@Mama'cfa♥

tu la tuh nasib baik balik tau, kalau tak balik jugak mau entri tu nanti lagi meroyan! hahahaha

mappiau berkata...

@Fadzli Amir

teeeeeeeeeetttttttttttt hahahhaa insyaallah jika ade rezeki hiks.

hehehe heppi fathers juga buat mu hehehe

mappiau berkata...

@Kalamhati

kikikiki mekacih KH hiks.

tu la tuh dengan anak manjang jer lembut hati eh? ngan omak eh pun same hahahahah omak eh nak jugekkk..

mappiau berkata...

@papairfan

love u shooooooo much! my dear :))

mappiau berkata...

@Hanis MY

mudahan begitula dik *tacingnyer* uhuk uhuk

mekacih dik :D

kayyana berkata...

hahaaha.. jiwang karat yawn.. hahaha.. muke legend hati jambu...

zati embong berkata...

happy belated birthday!hihi.alahai terlewat sudah nk wish.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...