SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 23 Jun 2011

Tetibe Mood Jiwang La Pulek..Eh Jiwang Kah? hahahaha


First!! reeeenduuu sesangat sama itu jejaka :P.  Second!! bile  la gue  dapat kurus macam tu balik? huhuhu :P. *janganmimpilawei* hahahahaha.


-mamairfan-

11 ulasan:

SHAFINIE MOKHTAR berkata...

waaaa sapekah perempuan kurus itu??? hahahha

dwaty berkata...

diet tak menjadi ker kak???? heheheh.. cuba dan cuba lagi... jgn mudah terpengaruh ngn nafsu...

itu jejaka manyak encem oooo... itu amoi manyak cantekkkk oooo

zati embong berkata...

kak,lainnya kak.lainnya.hihi.cantiknya.hihi.kak,jom kak,kita sama2 mengurangkan makan.hihi

kayyana berkata...

owh kak d.. u look soooooooooooooooooooooooooooooooo slim... that time lah.. hehehe.. tp sekarang pun ada manis jugak..

aDieyZa berkata...

wah, gambar nostalgia.. romantik!!!

kak, zana pun nak kurus jugak.. hahaha.. tp malas senam, so mcmne tu??

bonda dadif aka akish berkata...

wahhhhh cun!!..

eh bleh la....tp kene usahe lebeh sket la..

kakakakkaka

=P

mappiau berkata...

@SHAFINIE MOKHTAR

errrkkk tak sampai hati nak mengaku diri sendiri hahahaha

mappiau berkata...

@dwaty

hahaha tu la pasal, diet gagal segagal2nyer huhuhuhu.

tula kene hati cekal lepas nih owh uhuk.

mappiau berkata...

@zati embong

hahaha jom dik!! *sambilkunyahcekedis* lalalala

mappiau berkata...

@kayyana

uhuk uhuk baru nak sentap dengan ayat ko yang mule2 tapi lepas bace tang manis terussssss sooookaaaa hahaaha :P

mappiau berkata...

@aDieyZa

hehehe tetibe rindu.. tu yang godek2 gegambo lamo tuh hihihi

haaa tu la pasal kan asal nak senam jer mule la sendat perut hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...