SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Khamis, 21 Julai 2011

Dah Semak Baru la Hegeh2 :P

Dari sebelum papairfan nak pergi kursus sampai la papairfan balik, barula kiteorang hegeh2 dapat pergi potong rambut irfan yang dah kemain semak. Nama aku nak hantar irfan pergi potong rambut?? uiiii tak koser! hahahaha :P.


Ni la roman budak tecik nih dengan rambutnyer yang semak ya hamat. 3 bulan ko nak tunggu baru dapat nak potong akekeke.


Daaaaan ni roman rambut yang dah di potong, esemen mamat ni malu la pulek ececece ngengadenyer la haih.



Alahaiiii anak bujang den apo yang malu ontah sampai nak tutup2 mate bagai. Jangan risau la irfan anty2 yang nengok ni semuanye dah berpunyer okeh jangan nak ngengade yeh hahahaha :P.


-mamairfan-

15 ulasan:

Hanis MY berkata...

eh encem apa rambut fendek,irfan tak dapek terima hakikat rambut dia kena potong tu hehe...

ZaNa aDieyZa berkata...

pemalu rupanya bujang kak diana ni.. hihihihi..

nasib baik la papa ko pergi kursus 3 bulan irfan, cuba ko bayangkan kalau lagi lama? dah sama panjang dgn rambut mama ko la jwbnya.. hahahaha

mekchu berkata...

lapanggggggggg... nak potong rmbut mi-cah pendek jugak.. tp memikirkan keluasan dahi dia, terus cancel dan membiasakan diri dgn semak itu.. hahaha

irfan ecem suda.. rambut raya ehh..

kayyana berkata...

aduhai.. pemalunyerrrrrrrrrrrrrrrrrr anak puan diana nih... siap tutup tutup mata lagi.. eh tp lg hensem tak potong rambut lah.. apelah mama die nih.. hahahaha

zati embong berkata...

betul2 ikut muka papa dia.

Mama'cfa♥ berkata...

HAHAHAH MALU2 PLAK IRFAN NI....ENSOM2

Kalamhati berkata...

Aunty ni blum berpunya!nak ngorat irfan bleyy?ekekeke gelenyar sungguh

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

hahahaha tu la pasal, kemain die katup lagi muke die

MAPPIAU berkata...

@ZaNa aDieyZa

hahahahaha tau takpe, memang osah maleh eh omak eh nak pergi tebas rambut anak eh tuh. uiiiii maleh! hahahaha

MAPPIAU berkata...

@mekchu

kalau menjelang raye tak semak, kire boleh la di buat rambut raye hiks

eh mi-cah tak payah potong pendek pun takpe kak, rambut die lurus gune jari pun boleh, so tak semak hihihi

MAPPIAU berkata...

@kayyana

tapi semak la antyyyy oiiii rimas giler dah omak eh ni haaaaa :P

MAPPIAU berkata...

@zati embong

like bapak like anak dik huhuhu

MAPPIAU berkata...

@Mama'cfa♥

malu tak bertempat cenggini la hahahaa

MAPPIAU berkata...

@Kalamhati

wakakakakaka gelenyar2 pun ai loiiikeeeee :P

Tanpa Nama berkata...

anak sapa la ni... hensem cam bapak dia la...zasssss..

-papairfan-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...