SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 11 Julai 2011

Tatak Sihat Lor..

Puan belog tatak sihat lagi ooo, ini flu tatak kasi hilang lagi. Sikalang mau minum itu air panadol solubel dulu lor.

Adoiiyaiiyaiiyaii...


-mamairfan-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

18 ulasan:

dwaty berkata...

puyoooo...sent by blackbely ooooo... haiyaa...tatak sihat ka???... sulu itu irfan pincit kapala maaaa...

bonda dadif aka akish berkata...

ala..ko nih..tak sehat lg..ade isi yeh????

kehkehkeh..makan obat ya noks...cpt sikit baek...

Gen2Merah berkata...

semoga cepat2 sembuh ya Mappiau..

aDieyZa berkata...

kak, samalah kita.. zana pun selsema.. dr minggu lepas x elok2.. ubat dah makan semua.. pakai vicks inhaler pun dah, tp kejap jer oknya.. adoiiiiiii.. x selesa..

hope kita berdua cepat sihat yer kak.. akk jaga diri baik2!! jgn lupa mkn ubt k..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

ooo..sudah selsema ye...lariiii takut daku dijangkiti juga...

lawak ja...moga ko cepat2 sembuh ye..tiba2*irfan nak dpt adik ye...

mekchu berkata...

haik.. tak kan buat entry masa mengandung bertubi-tubi, terus menjadi?

kalo ini macam, mekchu nak jugak laaa.. tp mmg best la entry pengalaman ngandung ni.. sekurang2nya boleh baca balik bila lama2 nnti kan..

MAPPIAU berkata...

@dwaty

haiyaii amoi kalau suluh itu irfan jugak kasi itu picit haaa mau nanti itu mamat kasi uli2 wa punye kapala lorrrr huhuhu

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

isi lemak berhekar2 ni nok. hahahaha

okeh nok mekacih :)

MAPPIAU berkata...

@Gen2Merah

mudahan cenggitula hendaknye. terima kasih yea :)

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

tu la makin banyak umur ni memang makin payah kalau nak elok kan kalau flu or batuk.

ape pun tak boleh uhuk uhuk.

mekacih dik :)

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

elok2 lari tu kakD jangan sampai terlanggar iklan nuff tuh pulak hahahaha :P

hahaha setakat ni lemak masih lagi berleluase kakD hihihi

mekacih kakD :)

MAPPIAU berkata...

@mekchu

hahahaha takde maknenyer kak oii.

haa tu la kan, kite ni pun yang menaip pun rase teringat2 jer balik. kenangan sume tu kan. mane lagi nak simpan kenangan2 tu sume kalau tak kat belog sendiri kan kan hehehe

Kalamhati berkata...

ololooo kecian sama dia..
cepat2 sihat ye..=)

zati embong berkata...

kak.jgn lama2 skit kak.nnt jangkit kat irfan..

tke care kak!

Hanis MY berkata...

odaijini ahkak cun lagi voguetivasss...

Mama'cfa♥ berkata...

huhuh xlme lg baik la tu.. xde ubt lain yg bleh sembuh...1satunye papa irfan kne blk bru leh sembuh itu penyakit...semoge kak sht n ceria selalu.. xlame dah....sat ja...

intan_blur berkata...

ooo kesiannye..u take care dear

tehr berkata...

aik?
sama la pulak penyakit kita
heran juga ya
macm mana pulak boleh berjangkit melalui internet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...