SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Isnin, 4 Julai 2011

Terkenang Kate Ko..


Pernah tak eh korang tetibe terkenang2 cenggitu eh? siyes dow gue tengah terkenang2 kengkawan lame nih ,adeh tetibe mengenang memori lelame.

Wahai kengkawan lame sesungguhnye gue tengah terkenang2 akan korang2 nih. Korang pekabo ek? sehat kaa?? terlebih sehat kaaa?? (eh ni haku nih :P) sehat2 saje kaa?.

Kalo korang2 terbace akan nota ku ini kontek2 la daku yea uhuk uhuk.

Hokey la tata *sambilselak2gambo2lame*.

-mamairfan-

14 ulasan:

Hanis MY berkata...

kenangan dulu....pernah2... pastu mesti belek2 gambar lama gak...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

penah...ni nak buat N3 reunion yg ala2 tak ramai jadi mai pun belum2 terpublish lg..sibuk lg..

MAPPIAU berkata...

@Hanis MY

haah kan, tetibe perasaan tu tetibe datang kan, pastu mule la feeling2 sorang kan (hahaha bape kali nak kan daaa :p)

MAPPIAU berkata...

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

waah caiyok kakD hehehe

zati embong berkata...

2la,mujurlah ada fb kak.leh la tahu perkembngan2 diorg ni.hihi

Gen2Merah berkata...

saya pun rindu dengan kenangan lama bersama kawan2... heyyss, mana lah mereka semua ni ek..
dah lah gambar lama banyak yang dah hilang.. ekeke

bonda dadif aka akish berkata...

ingt time skool2 dulu.....noti2 manje gtu..

=)

intan_blur berkata...

yeahhh..penah alami..skrng keep in touch lagi.. ;)

aDieyZa berkata...

zana kalau selak gmbr lama, mesti asyik cakap "dulu aku kurus jer, nape sekrang blh jd booolat mcmni?".. lps mula pasang niat nak diet, tp sampai kesudah xde diet2.. motip??

MAPPIAU berkata...

@zati embong

haah kan, tapi kan dik ade jugak yang ade fesbuk tapi tak aktif pastu still jugak tak boleh nak menjejak kasihan kan huhuhu

MAPPIAU berkata...

@Gen2Merah

cecube jerit name dieorang hiks

MAPPIAU berkata...

@bonda dadif aka akish

auuwwwww hahahaa

MAPPIAU berkata...

@intan_blur

bagus la still keep in touch lagi. Musti kekadang tuh bile borak2 citer lame musti rase kelakar kan huhuhu

MAPPIAU berkata...

@aDieyZa

hahahahaha tu la sebabnye nape tetibe akak terkenang citer lame nih, sebabkan tertengok gegambar lame yang amatlah menyentapkan diri sendiri sekarang nih haaaa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...