SELAMAT DATANG KE MAPPIAU.BLOGSPOT.COM

Rabu, 27 Februari 2013

Wordless Wednesday- Buah Hati Pengarang Jantung Pisang Den




Abang dan Adik



Bajet bibir seksi katenyew si adek



 'Abang' Irfan sudah! hehehe


"Di kala mama shaye malas mau layan shaye punye ngade2 nak nyenyen nak nyenyen, shaye belasah isap semua jari jelah. sodap jugek".




Buah hati pengarang jantung, pankreas, pundi kencing, ulu hati, usus. Eh, semua yang berkenaan lah


*Dah kate kurang perkataan di hari Rabu khen. Sebab tu lah tak leh tulis banyak2. hehehe.


- mama irfan&irsyad-

7 ulasan:

Zana Adieyza berkata...

tomeynya buah hati pengarang jantung akk tu.. lps ni rajin2 update blog k.. hehehhe

mekchu berkata...

irsyad lagi ensem lah dari abang.. kejap nya dah besar.. bila nak jumpa wawa?

MAPPIAU berkata...

@Zana Adieyza

Mekacih..InsyaAllah dik. Mudahan torang la hati nak menuju ke sign in blogger tuh. hikhikhik

MAPPIAU berkata...

@mekchu

Irsyad terlebey ensem sebab ikut ghoman omak eh kan kan? keh keh keh..

tu la niat tiap2 hari ade nak jumpe wawa ngan abang mi, tak tau la bile kesampaian ek.

mie berkata...

suka tgk muka konpius tu..
ahahahaa

kayyana berkata...

alololo.... maknye maleh nk lyn le tu.. jari pun jdlah ye dik...huhu

kayyana berkata...

alololo.... maknye maleh nk lyn le tu.. jari pun jdlah ye dik...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...